آخرین اخباراجتماعافغانستانحقوق بشر

دادستانی کل پرونده‌ قاتلان «مهسا» را به دادگاه فرستاد

دادستانی کل کشور اعلام کرد که این اداره پرونده‌ عاملان قتل «مهسا»ی شش ساله را تکمیل و امروز (شنبه، ۱۷ حمل) به دادگاه فرستاده است.

دادستانی کل کشور اعلام کرد که این اداره پرونده‌ عاملان قتل «مهسا»ی شش ساله را تکمیل و امروز (شنبه، ۱۷ حمل) به دادگاه فرستاده است.
جمشید رسولی سخنگوی دادستانی کل در یک نشست خبری در کابل گفت که هیئت تحقیقاتی این اداره یافته‌هایش را در مورد بررسی گذشته و شخصیت عاملان قتل مهسا و اعترافات آن‌ها در حضور قاضی در دادگاه و گزارش طب عدلی تکمیل و به دادگاه فرستاده است.
او همچنان گفت که دادستانی کل از دادگاه خواستار تعیین مجازات برای عاملان این قضیه شده است.
به گفته‌ او، دادستانی کل تحقیقات لازم را در این زمینه‌ انجام داده و دریافته است که عاملان قتل مهسا این عمل را در پی کسب منفعت انجام داده‌اند.
گفتنی است که «مهسا»ی شش ساله به تاریخ ۱۹ حوت سال گذشته از سوی افراد ناشناس در مربوطات ناحیه‌ یازدهم شهر کابل ربوده و سپس به قتل رسیده بود.
پولیس کابل به تاریخ ۲۱ حوت سال گذشته اعلام کرد که دو تن از عاملان قتل «مهسا» را بازداشت کرده است.
به دنبال آن رییس‌ جمهور غنی به نهادهای ذیربط هدایت داد تا این قضیه را هرچه زودتر بررسی و عاملان آن را براساس قانون مجازات کنند.
دادستانی کل کشور نیز به تاریخ ۲۵ حوت سال گذشته اعلام کرد که قضیه‌ قتل «مهسا» به این اداره رسیده و هیئتی به ‌منظور بررسی آن تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا