آخرین اخبارورزش

دبل و ۲ پاس گول؛ مسی غیرقابل توقف است

بارسا شب گذشته با پنج گول لیون را در هم کوبید و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد. ستاره آبی اناری‌ها مطابق انتظار کسی نبود به جز لیونل مسی.

بارسا شب گذشته با پنج گول لیون را در هم کوبید و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد. ستاره آبی اناری‌ها مطابق انتظار کسی نبود به جز لیونل مسی.
بارسا که در بازی رفت برابر لیون به تساوی دست یافته بود شب گذشته محکوم به پیروزی بود و به بهترین شکل نیز صعود خود را به دور بعد جشن گرفت.
ابتدا دقیقه ۱۸ بازی بود که لیونل مسی از روی نقطه پنالتی و با ضربه زیبایی پاننکای خود موفق به گول‌زنی شد. پنالتی‌ای که البته بحث برانگیز بود و کارشناسان داوری اعتقادی به آن نداشتند.
مسی در نیمه دوم و در حالی که بارسا ۲-۱ پیش بود و خطر دریافت گولی دیگر را به شدت حس می‌کرد، روی یک حرکت تماشایی و جا گذاشتن چند مدافع توانست با ضربه نرم پای راست خود برای دومین‌بار گول‌زنی کند. توپ به دست گولر لیون هم برخورد کرد ولی در نهایت وارد دروازه شد.
این هشتمین گول مسی در این فصل از لیگ قهرمانان بود و به طور مشترک با لواندوفسکی در صدر جدول گول‌زنان قرار گرفت.
این البته پایان کار مسی در بازی نبود و او سپس پاس گل‌های چهارم و پنجم بارسا را به جرارد پیکه و عثمان دمبله داد تا با هشت گول زده و سه پاس گول، تاثیرگذارترین بازیکن لیگ قهرمانان تا به اینجای کار باشد. پس از او دوسان تادیچ، ستاره آژاکس با شش گول زده و چهار پاس گول قرار دارد.
مسی همچنین با ۲۶ گول زده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بیش از هر کسی در این مرحله موفق به گول‌زنی شده است. به این ترتیب این فوق ستار با دبل در گول و پاس گول، پاسخ هت تریک شب گذشته رونالدو را داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا