آخرین اخبارورزش

رئال مادرید ۶-۰ سلتاویگو

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۶-۰ سلتاویگو را شکست بدهد و عنوان سومی‌اش در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی کند.
شاگردان زین‌الدین زیدان که پیش از این دیدار از نایب قهرمانی اتلتیکو مادرید مطلع شده بودند، مقابل سلتاویگو با ارایه یک نمایش هجومی، ۶ بار به گول رسیدند تا حداقل رتبه سوم‌شان در این فصل را قطعی کنند.
در دقیقه ۱۳، رئال به گول رسید. روی پاس عمقی «لوکا مودریچ»، این گرت بیل بود که پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی، توپ را به گوشه دروازه سلتا فرستاد.
سلتا در دقیقه ۱۷ توانست گول تساوی را وارد دروازه رئال کند اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. پس از آن رئالی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه ۳۰ به گول دوم رسیدند.
دو دقیقه بعد، رئال توانست برای بار سوم دروازه سلتا را باز کند.
در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گول‌زنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و این نیمه با برتری ۳-۰ رئال به پایان رسید.
نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و تنها ۷ دقیقه از این نیمه سپری شده بود که اشرف حکیمی گول چهارم را به ثمر رساند.
حملات رئال ادامه داشت تا اینکه این تیم در دقیقه ۷۴ به گول پنجم رسید. ارسال زمینی ایسکو به دهانه دروازه سلتا را سرخی گومز به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا حساب کار ۵-۰ شود.
اما این هم پایان کار نبود و رئال در دقیقه ۸۱ به گول ششم رسید. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بازی با نتیجه ۶-۰ به سود رئال به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا