آخرین اخبارافغانستانسیاستفرهنگ عامهگزارش

سید مسعود کاظمی:

راه و آرمان شهید کاظمی ادامه دارد/ جوانان می‌توانند با مشکلات مبارزه کنند

شماری از چهره‌های سیاسی و فرهنگی می‌گویند که شهید سید مصطفی کاظمی تلاش‌های زیادی برای ترقی و پیشرفت افغانستان انجام داد.

شماری از چهره‌های سیاسی و فرهنگی می‌گویند که شهید سید مصطفی کاظمی تلاش‌های زیادی برای ترقی و پیشرفت افغانستان انجام داد.
به گزارش خبرگزاری دید، محفل شعر و مقاله‌نویسی به‌مناسبت دوازدهمین سالروز شهادت سید مصطفی کاظمی از سوی بنیاد شهید کاظمی با حضور شعرا و نویسندگان و ده‌ها تن از فرهنگیان، امروز (جمعه ۱۰ عقرب) در کابل برگزار شد.
سید مسعود کاظمی رییس بنیاد شهید سید مصطفی کاظمی در این محفل اظهار داشت که جوانان افغانستان از لحاظ کمیت پیشرفت خوبی داشته‌اند و تحصیلات بالایی دارند، ولی نیاز است که در بخش کیفیت نیز تلاش شود.
کاظمی با اشاره به شرایط موجود افغانستان گفت: در شرایط کنونی که حتی زمزمه‌های بحران به گوش می‌رسد، یگانه عنصر اساسی حل مشکلات، جوانان هستند که می‌توانند افغانستان را از چالش‌ها نجات دهند.
وی با بیان این که شهیدان نمی‌میرند و زنده‌اند، افزود: شهید کاظمی معمار وحدت ملی و پدر اقتصاد نوین افغانستان بود که خدمات ارزنده‌ای را در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی انجام داد.
رییس بنیاد شهید کاظمی تصریح کرد: هدف ما ادامه دادن راه شهید کاظمی است و امیدواریم بتوانیم به آرمان‌های شهدا ارج بگذاریم.
در همین حال، سید علی کاظمی رییس حزب اقتدار ملی پیرامون ابعاد شخصیتی شهید کاظمی صحبت کرد و گفت: سید مصطفی کاظمی تلاش‌های زیادی برای رشد و پیشرفت کشور انجام داد و بر ماست که ادامه دهنده راه آن بزرگ‌مرد باشیم.
همچنین در این محفل شعرا و نویسندگان شعرها و مقالات خود را که به همین مناسبت انشا نموده بودند، به خوانش گرفتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا