دسته بندی نشده

رهبر ایران: مسئولان افغانستان از تکرار فجایعی مانند انفجار کندز جلوگیری کنند

خبرگزاری دید: آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر ایران در پیوند به حادثه خونین روز گذشته در کندز، می‌گوید که مسئولان افغانستان از تکرار چنین فجایع جلوگیری کنند.


به نقل از تسنیم، در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در مسجدی در ولایت کندز و جان‌باختن تعداد زیادی از مردم نمازگزار، آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بر مجازات عاملان این جنایت بزرگ و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی تأکید کرد.
در پیام رهبر ایران نوشته شده: حادثه‌ تلخ و مصیبت‌بار انفجار در مسجد منطقه خان‌آباد استان قندوز که به جان‌باختن جمع زیادی از مؤمنان نمازگزار انجامید، ما را داغدار کرد. از مسئولان کشور همسایه و برادر افغانستان جداً انتظار می‌رود که عاملان خونخوار این جنایت بزرگ را به مجازات برسانند و با تدابیر لازم از تکرار چنین فجایعی جلوگیری کنند.
آیت‌الله خامنه‌ای افزوده: از خداوند متعال رحمت و علوّ درجه برای شهیدان این حادثه و شفای عاجل برای آسیب‌دیدگان و صبر و سکینه برای کسان و بازماندگان آنها مسئلت می‌کنم.
گفتنی است که انفجار مرگبار روز گذشته در مسجدی در کندز، دست کم ۱۵۰ کشته و بیش از ۲۰۰ زخمی برجای گذاشت. مسئولیت این انفجار خونین را گروه داعش به دوش گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا