آخرین اخبار

رييس جديد امنيت ملي هرات معرفي شد


محمد آصف رحیمی، والی ولایت هرات در ديدار با عبدالحليم، رييس امنيت ملي هرات از رشادت و ایثار سربازان گمنام امنیت ملی در جهت سرکوب هراس‌افکنان و پیشگیری از حملات تروریستی تقدیر کرد.
والی هرات، بهبود قابل ملاحظه وضعیت امنیتی در این ولایت را نتیجه ایثار و از خودگذری یکایک افسران و سربازان بخش‌های اطلاعاتی، کشفی و امنیتی عنوان کرد و تاکید نمود که مردم، قدردان این‌همه رشادت و ایثار هستند.
جنرال عبدالحلیم از افسران کدری ریاست عمومی امنیت ملی کشور، که براساس لزوم‌دید به عنوان رییس امنیت ملی هرات مقرر شده، به کارش آغاز کرده است.
معاون ریاست عمومی امنیت ملی كشور به هدف معرفي رييس امنيت ملي هرات آمده است، می‌گوید: جنرال حليم از كدرهاي ورزيده رياست عمومي امنيت ملي است.
والی هرات، از نقش برجسته همکاری‌های مردمی در جهت شناسایی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نیز تمجید کرد و افزود: رابطه قوی بین دولت و ملت در ولایت هرات ستودنی است.
به باور والی هرات، اقشار مختلف مردم در برابر رویدادهای که منجر به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه می‌شود خود را مسئول می‌دانند، ازین‌رو مردم نقش اساسی را در خنثی ساختن توطئه‌های دشمنان دارند.
والی هرات، حفظ این روحیه را مهم می‌داند و بر استفاده از ظرفیت و توانایی مردم، متنفذین و مشایخ در امر جلوگیری از جرایم و حملات تروریستی تاکید دارد.
اين در حالی‌ست که در یکسال اخیر شمار قابل توجهی از عوامل حملات تروریستی توسط کارمندان گمنام امنیت ملی شناسایی و از وقوع ده‌ها حمله تروریستی جلوگیری شده است .
پيش از این جنرال داد محمد حریفی، مسئولیت ریاست امنیت ملی ولایت هرات را برای مدتی بر عهده داشت و امر برکناری وی با انتقادهای تند برخی از بزرگان مردمی و مسئولان شورای ولایتی ولایت هرات همراه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا