آخرین اخبارافغانستانحکومت

ریاست پاسپورت: چند تن در پیوند به جعل پاسپورت در کابل بازداشت شده است

ریاست عمومی پاسپورت وزارت داخله با نشر خبرنامه‌ای گفته است که روز پنجشنبه هفته گذشته چند تن در شهر کابل به اتهام جعل پاسپورت بازداشت شده است.


به گزارش خبرگزاری دید، ریاست عمومی پاسپورت جمعه شب در خبرنامه‌ای گفته است که روز پنجشبنه ۲۵ سنبله چند تن در شهر کابل به اتهام جعل پاسپورت بازداشت شده است.
در بخشی از خبرنامه گفته شده: مسئولین ریاست عمومی پاسپورت در همکاری و هماهنگی با منسوبین کشفی و استخباراتی وزارت امور داخله روز پنجشنبه مؤرخ ۱۴۴۳/۲/۹ هجری قمری مطابق ۱۴۰۰/۶/۲۵ هجری شمسی چند تن از اشخاص جعل کار و استفاده جو‌ را در پیوند به ترتیب پاسپورت های جعلی از نقاط مختلف شهر کابل بازداشت نمودند.
بر بنیاد خبرنامه، «افراد متذکره در تحقیقات ابتدایی به جرم خویش اعتراف نموده و غرض تحقیقات بیشتر به ارگانهای مربوطه سپرده شدند».
در خبرنامه آمده که «اخیراً در جریان ماه گذشته که فعالیت‌های ریاست عمومی پاسپورت متوقف می‌باشد شایعاتی مبنی بر صدور پاسپورت توسط کمیشن کاران در بدل پول هنگفت موجود بود که مسؤلین ریاست عمومی پاسپورت در صدد تثبیت و گرفتاری آنها بوده که بالآخره از اثر سعی و تلاش جدی به دام افتیدند».
این خبرنامه هشدار داده که پاسپورت کسانی که پس از تاریخ ۲۴ اسد اخذ شده باشد، قابل اعتبار نبوده و زمانی که کشف شود، حامل پاسپورت گرفتار شده و به مراجع ذیربط سپرده می‌شود.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا