آخرین اخبارافغانستانسیاست

رییس جمهور غنی: حکومتداری محلی نیاز اصلاحات و تغییرات دارد

رییس جمهور غنی در دیدار با رؤسا و اعضای کمیسیون‌های مواصلات و مخابرات، امور کوچی‌ها و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس نمایندگان، گفت که سرمایه‌گذاری روی بندهای آب اولویت مهم حکومت است و حکومتداری محلی نیاز با اصلاحات دارد.

به گزارش خبرگزاری دید، رییس جمهور محمد اشرف غنی شامگاه روز گذشته با رؤسا و اعضای برخی کمیسیون‌های مجلس نمایندگان دیدار نموده و بر اصلاحات در حکومتداری محلی تاکید کرد.
ریاست جمهوری در خبرنامه‌ای گفته است که این اعضای مجلس ضمن حمایت از جمهوریت بر حفظ دستاوردهای ۱۹ سال پسین تاکید کرده‌اند.
در خبرنامه آمده که آنان در رابطه به هماهنگی بیشتر میان قوۀ مجریه و مقننه، تقویت حکومتداری خوب، مدیریت آب‌ها، معادن و زمین، حفاظت از محیط زیست و توجه به کوچی‌ها، نیز سخن گفته‌اند.
در همین حال، رییس جمهور غنی گفت که سرمایه گذاری روی احداث بندهای آب از اولویت‌های مهم ما می‌باشد. وی افزود که باید تسهیلاتی بخاطر استخراج معیاری معادن فراهم کنیم و اقدامات لازم در خصوص حفاظت از محیط زیست انجام دهیم.
رییس جمهور از موقف گیری کمیسیون‌های متذکره در راستای حمایت از روند صلح، نظام جمهوریت و حفظ دستاوردهای ۱۹ سال گذشته به شمول نیروهای امنیتی و دفاعی، ابراز امتنان کرد و گفت که در سطح حکومتداری محلی نیاز به اصلاحات و تغییرات است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا