آخرین اخباراجتماعافغانستانامنیت و حوادث

گارنیزیون کابل:

ساحه تظاهرات چمن حضوری است/ کسی حق ندارد سلاح حمل کند

فرماندهی گارنیزیون کابل با نشر ابلاغیه‌ای تظاهرات، اعتراضات و تجمعات را حق قانونی مردم دانسته، ولی اعلام کرده که ساحه تظاهرات چمن حضوری است و از رهبران برگزار کننده این تظاهرات نیز خواسته که در پیش از رفتن به محل تظاهرات به خاطر تامین امنیت شان نیروهای امنیتی را در جریان قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری دید، فرماندهی عمومی گارنیزیون کابل با نشر ابلاغیه‌ای از تظاهرات کنندگان خواسته که در چمن حضور که برای اعتراضات در نظر گرفته شده حاظر شده و از تجمع در نقاط دیگر شهر کابل خودداری کنند.

گارنیزیون کابل ابلاغ کرده: اعتراضات و تظاهرات به ملکیت‌های عامه، تاسیسات عام‌المنفعه، عزت و حیثییت مردم صدمه وارد ننماید، مسیرهای رفت و آمد شهروندان کابل را مسدود ننماید تا مشکلات شهروندان کابل اضافه نشود. از مسئولین و رهبری تظاهر کنندگان جداً تقاضا می‌گردد تا به خاطر امنیت خویش، نیروهای امنیتی را قبل از تظاهرات اطلاع داده و در ساحاتی که از سوی ارگان‌های امنیتی و دفاعی مشخص می‌گردد تظاهرات و تجمعات خویش را برپا نمایند. ساحه تظاهرات فردا(جمعه ۸ قوس ۱۳۹۸)در شهر کابل چمن حضوری تعین شده است.

همچنان گارنیزیون کابل از تظاهرات کنندگان خواسته که در زمان مظاهرات اسلحه با خویش حمل نکنند و با نیروهای امنیتی برای تامین بهتر این گردهمایی اعتراضی همکاری داشته باشند.

ابلاغیه: تظاهر کنندگان در جریان تظاهرات اجازه حمل اسلحه را ندارند، از تظاهر کنندگان خواهش به عمل می‌آید که موارد ذکر شده را جداً رعایت کنند.

گفتنی است، فردا قرار است تظاهراتی از سوی تیم‌های انتخاباتی معترض در برابر عملکرد کمیسیون انتخابات و آنچه از سوی آنان تقلب خوانده می‌شود، تظاهراتی را در کابل راه‌اندازی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا