آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

سقوط هلیکوپتر در وردک؛ صدها نیروی ویژه روانه بهسود شد

گزارش‌ها از ولایت بامیان می‌رساند که بیش از هزار تن از نیروهای ویژه ارتش از ولایات مختلف در بامیان جمع شد‌ه‌اند تا برای سرکوب فرمانده نیروی خیزش مردمی ( علیپور) به بهسود بروند.


به گزارش خبرگزاری دید، وزارت دفاع اعزام این نیروها به ولایت بامیان را تایید کرده و گفته است که این وزارت انتقام خون سربازان کشته شده در سقوط چرخبال را می‌گیرد.
فواد امان سخنگوی وزارت دفاع ملی در توییتی نوشته است که بررسی‌های وزارت دفاع ملی و همچنان اسناد و‌ مدرک‌های به دست آمده نشان می‌دهد که هلیکوپتر قوای هوایی توسط جنگجویان وابسته به علیپور در ولسوالی بهسود هدف قرارداده شده است. وزارت دفاع ملی به هر قیمت انتقام خون شهدای این حادثه تروریستی را می‌گیرد و عاملان آن را به کیفر خواهد رساند.
همچنان مهدی راسخ نماینده ولایت میدان‌وردک در مجلس نمایندگان تایید کرده که یک قطار بزرگ از نیروهای امنیتی بامداد امروز وارد بامیان شده و قصد رفتن به طرف ولسوالی بهسود را دارند.
خواستیم در این مورد نظر سخنگوی والی بامیان را نیز داشته باشیم ولی وی حاضر به صحبت در این مورد نشد.
این در حالی است که سه روز قبل یک هلیکوپتر ارتش در ولسوالی بهسود میدان‌وردک سقوط کرد که در نتیجه ۹ تن جان باختند. وزارت دفاع گفته بود که این چرخبال از سوی نیروهای وابسته به علیپور هدف قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا