آخرین اخبارافغانستاناقتصاد و توسعه

«سوپر اپلیکیشن وطندار» ویژه مهاجران افغانستانی، جایگاه برتر جشنواره وب و موبایل ایران را دریافت کرد

یک نرم‌افزار خدمات موبایلی مهاجران افغانستان در ایران، عنوان بهترین نرم‌افزار کسب و کار نوآورانه جشنواره وب و موبایل ایران را در بخش ویژه از آن خود کرد.


جشنواره وب و موبایل ایران با حضور ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف روز جمعه(۱ حوت) به کار خود پایان داد.
این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رأی داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وب سایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل اهدا می‌کند.
امسال یک نرم افزار موبایلی افغانستانی توانسته در بالاترین سطح این جشنواره و در میان هزاران نرم افزار مشابه، لقب بهترین کسب و کار نوآورانه را به خود اختصاص بدهد.
بر اساس ارزیابی و اعلام داوران جشنواره وب و موبایل ایران، «سوپراپلیکیشن وطندار»، یک نرم افزار ویژه موبایلی برای کاربران مهاجر افغانستانی در این کشور، با دارا بودن ویژگی های متعدد تراکنش یا پرداخت های موبایلی، خدمات بانکی، سیم کارت، صوت و تصویر، آموزش از راه دور از ابتدایی تا تحصیلات دانشگاهی، به عنوان بهترین کسب و کار نوآورانه برگزیده شده است.
این در حالی است که سوپر اپلیکیشن وطندار در بخش خدمات مالی، بانکی، بیمه آنلاین و پرداخت(فین‌تک) نیز برنده انتخاب مردمی شده است.
سوپراپلیکیشن مخصوص اتباع افغانستان در ایران می‌باشد که بعد از نصب و راه اندازی به روی تیلفون‌های همراه، تمامی خدمات و نیازمندی های استفاده کنندگان خود جهت سهولت زندگی در ایران را برابر با شهروندان ایرانی و حتی بهتر و کامل تر تامین می نماید.
استفاده کنندگان این نرم افزار، فقط شهروندان افغانستان بوده، و در ارائه خدمات، تفاوتی میان شهروندان دارای مدرک معتبر و دائمی اقامت از سوی دولت ایران و آنانی که به صورت موقت و حتی غیر مجاز در این کشور سکونت دارند، نمی باشد.
مرجع آوا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا