آخرین اخباراسلایدشوافغانستاناقتصاد و توسعهحکومتسیاستصحت

رییس جمهور غنی:

شفاخانه مهمند تصویر جدید قندهار است/ دیگر دلیلی برای ادامه جنگ وجود ندارد

رییس جمهور غنی در سفرش به ولایت قندهار شفاخانه بین‌المللی دوصدبستر مهمند را نیز در این ولایت افتتاح کرد. آقای غنی شفاخانه مهمند را تصویر جدید قندهار خوانده و گفت که از این پس اگر مسئولان بلندربته دولتی به بیماری دچار شدند، در شفاخانه مهمند خود را درمان کنند.


به گزارش خبرگزاری دید، رییس جمهور محمد اشرف غنی امروز پنج‌شنبه(۲ ثور) در رأس هیئت بلندرتبه دولتی به ولایت قندهار سفر کرده و شفاخانه بین‌المللی مهمند را در این ولایت افتتاح کرد.
در این سفر رییس جمهور غنی را امرالله صالح معاون نخست ریاست جمهوری، حمدالله محب مشاور امنیت ملی، رییس عمومی اداره امور، شماری از اعضای کابینه، والی قندهار و نمایندگان قندهار در پارلمان همراهی کردند.


رییس جمهور در افتتاح شفاخانه مهمند گفت که اعمار شفاخانۀ بین‌المللی مهمند، همانند بند کمال خان برای همه افغان‌ها افتخار است.
رییس جمهور به اعضای کابینه هدایت داد که از این پس، مسئولان بلندرتبه دولتی اگر به بیماری دچار می‌شوند، نخست در شفاخانه مهمند خود را درمان کنند و در صورت ضرورت به خاطر تداوی به بیرون از کشور بروند.


او همچنین با اشاره به خروج نیروهای خارجی از کشور، گفت که دیگر به خاطر جنگ، دلایل وجود ندارد و به طالبان صدا کرد که بیایید با همت افغانی، وحدت، اراده و درک، این وطن را آباد بسازیم.


رییس جمهور در اخیر سخنانش گفت که شفاخانه مهمند، تصویر قندهار جدید است و به تمام خواست‌ها و پیشنهادات مسئولان این شفاخانه رسیدگی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا