آخرین اخباراسلایدشوایرانخبر های مهمسیاستمنطقه

فرمانده سپاه ایران:

شهید سلیمانی اسراییل را حبس کرده بود/ هندوکش و پنجشیر و بامیان او را بهتر از افغانستانی‌ها می شناسند

فرمانده سپاه ایران با اشاره به سخنان یک مقام اسراییلی درباره این که با امریکایی‌ها برای زدن ایرانی‌ها در سوریه و عراق تقسیم کار کرده‌اند، گفت: دست از پا خطا کنید هر دوی شما را می‌زنیم.

فرمانده سپاه ایران با اشاره به سخنان یک مقام اسراییلی درباره این که با امریکایی‌ها برای زدن ایرانی‌ها در سوریه و عراق تقسیم کار کرده‌اند، گفت: دست از پا خطا کنید هر دوی شما را می‌زنیم.
به نقل از فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه ایران شامگاه روز (پنجشنبه) در مراسم چهلم شهادت قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در تهران، اظهار داشت: امشب میهمان درخشان‌ترین ستارگان عالم اسلام هستیم.
وی افزود: چهل روز است رخسار بزرگ سردار بزرگ و تکرارنشدنی جبهه مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی، سردار رشید ابومهدی المهندس، سردار شهید حسین پور جعفری، پاسدار شهید و فداکار شهروز مظفری، پاسدار جان بر کف هادی طارمی و پاسدار جوان ما وحید زمانیان و پس از آنها سردار شهید علی اصغر پاشاپور را ندیده‌ایم، اما با سیمای ملکوتی آنان در این چهل روز زندگی کردیم.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه حاج قاسم نه پشت میز می‌نشست نه در خانه، تصریح کرد: بیابان‌ها او را بیشتر از خیابان‌ها می‌شناختند. هندوکش و دره پنجشیر و بامیان در افغانستان او را بهتر از افغانستانی ها می‌شناختند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قاسم سلیمانی خون‌بهای آرامش یک ملت بود، عنوان کرد: وقتی او وارد میدان جنگ با صهیونیست‌ها شد، فلسطینی ها با سنگ می جنگیدند، او کاری کرد که امروز غزه، کران باختری و شمال فلسطین میدان فوران آتش علیه صهیونیست‌ها است؛ به طوریکه دور خود دیوار کشیدند، حاج قاسم اسراییل را حبس کرده بود.
سرلشکر سلامی ادامه داد: او در میدان جنگ لبنان در برابر صهیونیست‌ها مستقیماً در میدان حضور داشت، زندگی در خطر، هنر او بود. او در مدیترانه ایستاد تا مسلمانان در خطر قرار نگیرند.
وی با بیان اینکه او سیاست امریکایی‌ها برای ایجاد خاور میانه جدید را به شکست کشاند، تاکید کرد: حاج قاسم آنقدر قدرت ساخت که اگر صهیونیست‌ها بیخ مرزشان کمی گوش شنوا داشته باشند، زبان پاکستانی‌ها، ایرانی‌ها، حجازی‌ها، لبنانی‌ها و… را خواهند شنید.
فرمانده کل سپاه با اشاره به سخنان یک مقام اسراییلی درباره این که با امریکایی‌ها برای زدن ایرانی‌ها در سوریه و عراق تقسیم کار کرده‌ایم، گفت: به آنها می‌گوییم که اشتباه می‌کنید مثل همیشه، به شما می‌گوییم و این کلام با عمل همراه است «دست از پا خطا کنید هر دوی شما را می زنیم».
وی ادامه داد: شما جهان را غافلگیر کردید و این هنر شما مردم است؛ همانگونه که در بیست و دوم بهمن به دشمن سیلی زدید. بار دیگر در دوم اسفند پای صندوق های رای، موشک ها را به قلب امریکا و رییس جمهور تروریست آن شلیک می‌کنید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سردار قاسم سلیمانی امروز تکثیر شده و جبهه مقاومت سامان جدید و انقلاب نفس جدیدی گرفته است، گفت: امریکا سیلی خورد اما سیلی بزرگ و نهایی ادامه دارد تا آخرین سرباز امریکایی از بلاد اسلامی خارج شود و این حقیقت نزدیک است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا