آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

صالح: با کوچی ستیزان در پنجشیر برخورد می‌شود

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در واکنش به گزارش‌ها مبنی بر ممانعت کوچی‌ها از سوی افراد مسلح در ولایت پنجشیر گفت که اوباشان ره‌گیر به پنجه قانون سپرده می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری امروز سه‌شنبه(۲۸ ثور) گفت که اوباشان ره‌گیر به پنجه قانون سپرده خواهند شد.
آقای صالح این سخنان را در واکنش به ویدئویی که در آن شخصی به نام حمید خراسانی کوچی‌ها را در بخش‌هایی از ولایت پنجشیر متوقف کرده، گفته است.
صالح می‌گوید: نگران نباشید. صدها سال است مردم پنجشیر روابط نیک و مراوده با مفهوم اقتصادی با کوچی‌ها دارند. به قوماندان امنیه پنجشیر هدایت دادم که هرچه عاجل از اقدام قانونی خویش در ارتباط به اوباشانی که تهدید به کوچی‌ستیزی کرده‌‌اند برایم اطمینان بدهد.
وی همچنین به نقل فرمانده پولیس ولایت پنجشیر گفته است که تا اکنون هیچ کاروان کوچی در بخش‌های این ولایت متوقف نشده و ویدئوی نشر شده جعلی است.
گفته می‌شود حمید خراسانی، یک گروه افراد مسلح غیر مسئول را در ولایت پنجشیر رهبری می‌کند و ماه گذشته نیز با پولیس درگیر شده بود. او دو سال پیش به اتهام غصب زمین و داشتن اسلحه غیرقانونی و بی‌اعتنایی به قانون دستگیر شده بود و پس از مدتی از زندان آزاد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا