آخرین اخبارافغانستانحکومتسیاست

عبدالکبیر واثق به عنوان معاون مالی و اداری ولایت پنجشیر به کار آغاز کرد

عبدالکبیر واثق که اخیراً به عنوان معاون مالی و اداری از سوی ریاست جمهوری تقرر یافته بود، روز گذشته در این پُست معرفی شده و به کار آغاز کرد.

جریان معرفی معاون مالی و اداری ولایت پنجشیر


به گزارش خبرگزاری دید، عبدالکبیر واثق روز دوشنبه (۱۰ جوزا) به عنوان معاون مالی و اداری ولایت پنجشیر معرفی شد.
کمال‌الدین نظامی والی پنجشیر تغییر و تبدیل را در حکومت‌داری خوب، اصل انکارناپذیر دانست و افزود: رشد ظرفیت‌ها، توسعهٔ پایدار و تحول اجتماعی از اهداف اساسی ما می‌باشد و در این راستا مجدانه و مشترک گام می‌گذاریم.
سید علی‌رضا محمودی مشاور ارشد سیاسی و مردمی شورای امنیت ملی گفت که آقای واثق شخصیت مستعد، پرانرژی، متعهد و با برنامه است و با درک عمیق از وضعیت مردم پنجشیر می‌تواند مصدر خدمات مفید و ارزشمندی به مردم این سرزمین‌ گردد.

سید علی‌رضا محمودی مشاور ارشد سیاسی و مردمی شورای امنیت ملی


مشاور سیاسی و مردم شورای امنیت ملی افزود که مردم پنجشیر و نام‌آورانی مثل قهرمان ملی کشور، مارشال فقید و دیگر بزرگان این خطه در حوزه جهاد و مقاومت و همچنان قوام یافتن دوره جدید سهم ارزنده و تاثیرگذار داشته‌اند.
به گفته او، مردم پنجشیر در قوت‌های دفاعی و امنیتی و دفاع از نظام و ارزش‌های جدید سهم به سزا داشته‌اند.
عبدالکبیر واثق معاون مالی و اداری ولایت پنجشیر گفت، با کمال صداقت و متانت در خدمت مردم قرار خواهد داشت.

عبدالکبیر واثق معاون مالی و اداری ولایت پنجشیر


آقای واثق خاطرنشان کرد که یکی از شاخص‌های خوب نظام‌های دموکراتیک، تغییر و تبدیل در ادارات است که از تمرکز و دوام قدرت جلوگیری می‌نماید.
معاون مالی و اداری ولایت پنجشیر اضافه کرد که از وضعیت پنجشیر آگاهی دارد و خواسته‌ها و نیازهای مردم پنجشیر را عمیقاً درک می‌کند.


آقای واثق وعده سپرد که با آسیب‌شناسی وضعیت، به خاطر تحقق اهداف و آرمان‌های والای مردم این سرزمین، قدم به قدم، گام می‌گذارد و در قسمت توزیع زمین نمره به خانواده‌های شهدا از هیچ نوع سعی و تلاشی فروگذاشت نخواهد کرد.
مقامات و مدعوین، در حاشیه این برنامه به آرامگاه شهید احمدشاه مسعود قهرمان ملی رفته و ضمن اتحاف دعا به روح آمر صاحب، در دفتر یادبود آرامگاه به رسم یادگار امضا کردند.

آرامگاه شهید احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور


گفتنی است که آقای واثق تا سطح ماستری در رشتهٔ ادارهٔ عامه تحصیل کرده و قبل از این به ‌حیث سخنگوی ولایت پنجشیر، معاون ریاست ارتباطات استراتژیک، مشاور ارشد رسانه‌ای و مردمی در شورای امنیت ملی کار می‌کرد و اخیراً به عنوان معاون مالی و اداری ولایت پنجشیر مقرر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا