آخرین اخباراسلایدشوافغانستانورزش

عطامحمد نور پیروزی تیم فوتسال کشور را تبریک گفت

عطا محمد نور با ابراز خرسندی از راه‌یابی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله نهایی قهرمانی فوتسال آسیا، اظهار داشت که جوانان فوتسال‌باز کشور توانستند رقیب‌های قدرتمند و صاحب تجربه‌ شان را یکی پی دیگری زمین‌گیر کنند و قهرمانانه به بازی نهایی راه یابند.
به گزارش خبرگزاری دید، عطا محمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی و از چهره‌های مطرح سیاسی افغانستان در پیوند به پیروزی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر اندونیزیا و راه‌یابی به مرحله نهایی فوتسال آسیا ابراز خرسندی کرده و گفته است که تیم ملی فوتسال افغانستان که در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا که در ایران در حال برگزاری است، مقتدرانه توانست به بازی نهایی «فاینل» آن رقابت‌ها راه پیدا کند که برای من مسرت‌بخش است.
نور می‌افزاید: فوتسال بازان جوان کشور در حالی که کمترین امکانات را هم در اختیار ندارند اما توکل به خداوند، تعهد به کشور و مردم رنج کشیده‌ ما و با روحیه‌ مضاعف پیروزی وارد بازی‌های قهرمانی فوتسال آسیا شدند که در کشور ایران در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: جوانان فوتسال باز کشور توانستند رقیب‌های قدرتمند و صاحب تجربه شان را یکی پی دیگری زمین گیر کنند و قهرمانانه به بازی نهایی راه یافتند.
عطا محمد نور تصریح کرد: اینجانب که یکی از علاقمندان ورزش هستم، از بازیکنان جوان تیم ملی فوتسال کشور تشکر و قدردانی می‌نمایم و برای این جوانان عزیز و خوش آتیه‌ ورزش کشور که سبب خوشحالی ملت ما شده‌اند، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.
این در حالیست که در بازی روز گذشته، تیم فوتسال افغانستان توانست در برابر حریف قدرتمند خود اندونیزیا به پیروزی دست پیدا کند و به مرحله نهایی راه یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا