آخرین اخبار

عملکرد دوگانه «ائتلافِ زیر نظر امریکا» در مورد داعش


اکنون که عملیات پاکسازی و بازپس‌گیری «دیرالزور» در سوریه، به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، چتربازان ائتلاف زیر نظر امریکا، دست به عملیاتی زده‌اند که پرده از چهره واقعی آنان در مقابله با تروریزم بین‌المللی برداشته است.
بر بنیاد گفته‌های خبرگزاری صدا و سیمای ایران، عمليات چتربازان ائتلاف زير نظر امريکا، برای نجات برخی از داعشی‌ها در دو عملیات جداگانه با فرود آوردن چتربازان خویش در حومه ديرالزور، يکی از سرکردگان داعش را با چند فرد مسلح خارجی که به این گروه وابسته بودند، از منطقه خارج کرده‌اند.
آنان با استفاده از دو بالگرد، مسئول مالی داعش را با پول‌هایی که در اختيار داشته، همراه با اعضای چهار خانواده وابسته به آن گروه، از منطقه بیرون برده‌اند.
اين ائتلاف، نظیر این عملیات را در منطقه “الرحبه”، نیز انجام داده بودند که ۸ نظامی مسلح خارجی وابسته به داعش را از منطقه جنگی، دور کرده بودند.
این امر بیانگر این واقعیت است که نیروهای ائتلاف به رهبری امریکا در دشوارترین لحظات حیات داعشیان، به کمک آن‌ها شتافته و آنان را با پول و خانواده‌های شان از مهلکه‌های حتمی، دور نموده و نجات شان می دهند. این ائتلاف، حتا کوچک‌ترین اهمیتی هم به واکنش مردم جهان قایل نیستند. در حالی که مردم دنیا، مخصوصاً آسیب‌دیدگان جنگ در سوریه، فکر می‌کنند “ائتلاف” حامی آنهایند؛ اما غافل از این‌که آنان، هم شریک دزدند و هم رفیق قافله!
داکتر فضایلی – خبرگزاری دید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا