آخرین اخبارافغانستانسیاست

عبدالله عبدالله:

عوامل نامعلومی در روند صلح وجود دارد، بهتر است انتخابات برگزار شود

رهبر تیم ثبات و همگرایی می‌گوید که صلح خواست همه مردم است ولی برخی عوامل نامعلوم در این روند دخیل است که بنابر آن باید روند انتخابات ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری دید، عبدالله عبدالله رهبر تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی در نشست اعلام حمایت حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان از این تیم، اظهار داشت: صلح خواست تمام مردم افغانستان است، اما برخی عوامل نامعلوم در این پروسه وجود دارد و در چنین شرایطی نباید پروسه انتخابات را معطل کنیم.

عبدالله افزود: چند روز قبل یک گردهمایی بزرگ داشتیم که طی آن قوم احمدزی از تیم ثبات و همگرایی حمایت کرد و زمانی که مردم جمع می‌شوند باید کسانی که می‌گویند ما وحدت مردم افغانستان را می‌خواهیم، خوش شوند، اما از همان زمان متوجه شدیم که در رفتار و گفتار یگان مردم بی‌سری پیدا شد.

وی با بیان این که ثبات و همگرایی خانه وحدت ملی مردم افغانستان است، تصریح کرد: از مردم سپاس‌گزار هستیم که اعتماد کردند و این فقط عزم ما را جزم می‌سازد، اراده ما را دقیق‌تر می‌سازد تا در برابر مردمی‌که حاضر به این قدر قربانی هستند واقعاً کمر را ببندیم و خدمت‌گار صادق مردم برای نجات افغانستان باشیم.

این چهره سیاسی کشور اظهار داشت: دیگران با عملکرد خود، دست خود را بستند، اما ما با عزم و اراده راسخ و حمایت مردم، بدون تفرقه و تبعیض با وحدت ملی واقعی در این راه قدم گذاشتیم.

عبدالله عبدالله در پیوند به توقف کار تیم صلح و اعتدال گفت: در همان اوایل گوشه چشم من به این تیم بود که یک گپ خواهد شد، اما هیچگاه طرفدار نفاق و فروپاشی نبودم.

در پایان این نشست کمر عبدالله عبدالله توسط یکی از اعضای رهبری حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان بسته و یک چپن نیز به وی پوشانده شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا