آخرین اخبارافغانستاناقتصاد و توسعه

عواید مستوفیت ولایت بلخ افزایش یافته است


همزمان با افتتاح ساختمان اداری مستوفیت ولایت بلخ که با هزینه بیش از ۱۷ میلیون افغانی ساخته شده است، مسئولان مستوفیت بلخ از افزایش ۱۴ درصدی عواید این اداره در سال روان خبر می‌دهند
به گزارش خبرگزاری دید، ساختمان جدید اداری مستوفیت ولایت بلخ با حضور معاون والی بلخ، رییس شورای ولایتی این ولایت، مسئولان مستوفیت و مامورین دولتی به بهره برداری سپرده شد.
سید اکبر سروری مستوفی ولایت بلخ می‌گوید: این ساختمان سه طبقه دارای ۲۸ باب اتاق و یک تهکوی است که به هزینه بیش از ۱۷ میلیون افغانی از سوی وزارت مالیه کشور ساخته شده است.
افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن ساختمان اداری مستوفیت ولایت بلخ در حالی صورت می‌گیرد که مسئولان این اداره از افزایش ۱۴درصد عواید اداره مستوفیت نسبت به سال گذشته خبر می‌دهند.
مستوفی ولایت بلخ در این باره می‌گوید: نسبت به سال گذشته دو میلیارد و ۱۸۴ ملیون افغانی عواید مستوفیت ولایت بلخ بیشتر بوده و افزایش ۱۴ فیصدی در عواید این اداره را نشان می‌دهد.
گفتنی است که قبل از این اداره مستوفیت ولایت بلخ در ساختمان‌های مربوط به گمرگ این ولایت فعالیت می‌کرد که این موضوع باعث ایجاد مشکل و محدودیت‌هایی برای این اداره شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا