آخرین اخبارسینما

فلم جدید ستاره بالیوود صدرنشین «گیشه» چین خواهد شد

درام موزیکال هندی «سوپراستار مخفی» با بازی عامر خان، به احتمال زیاد صدرنشین گیشه آخر هفته چین خواهد شد. استقبال از فلم جدید عامر خان مرهون فروش چشمگیر فلم قبلی ستاره هندی در گیشه سینماهای چین است.
درام ورزشی «دانگال» سال ۲۰۱۶ روی پرده رفت و به فروش خیره‌کننده ۱۹۳ میلیون دالر در گیشه چین دست یافت. فروش «سوپراستار» تا بعد از ظهر نخستین روز افتتاحیه‌اش به ۳٫۵ میلیون دالر رسیده است. به این ترتیب با کسب ۲۵ درصد از سهم درآمد گیشه به نظر می‌رسد رکورد پرفروش‌ترین فلم آخر هفته را بزند.
به نوشته ورایتی، فلم «جوان ابدی» (Forever Young) با بازی ژانگ زی‌یی ۱۶ درصد از سهم درآمد گیشه آخر هفته را به خود اختصاص داده و فعلا در رتبه دوم قرار دارد. «نگهبانان مقبره» (Guardians of the Tomb) با کسب ۱۵ درصد سهم بازار در رقابتی نزدیک با «جوان ابدی» قرار دارد. این فلم پرهزینه که پیش‌تر «آشیانه» نام داشته محصول مشترک استرالیا و چین است.
فلم هندی «سوپراستار مخفی» (Secret Superstar) روایت‌گر داستان دختری ۱۴ ساله (با بازی زایرا واسیم) است که رویای خواننده شدن در سر دارد و در تمام مسیر، موفق می‌شود بر موانعی مانند نابرابری‌های اجتماعی و خشونت خانگی غلبه کند.
این فلم به تهیه‌کنندگی خود عامر خان با بودجه ۲٫۴ میلیون دالر ساخته شده است. عامر خان به عنوان یک موزیسین دمدمی‌مزاج در یکی از نقش‌های مکمل این فلم ظاهر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا