آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

یاسین ضیا:

قول اردوی ۲۱۷ پامیر با قول اردوی ۲۰۹ شاهین مدغم می‌شود

قول اردوی ۲۱۷ پامیر در شمال شرق با قول اردوی ۲۰۹ شاهین در شمال مدغم خواهد شد. این موضوع را یاسین ضیا رییس ستاد ارتش در نشست خبری مسئولان امنیتی بیان کرد.


به گزارش خبرگزاری دید، یاسین ضیا رییس ستاد ارتش کشور امروز شنبه(۲۳حوت) در نشست خبری مسئولان ارشد امنیتی گفت که وزارت دفاع ملی در شرایط جنگ، روی اصلاحات نیز کار می‌کند.
او به مردم اطمینان داد که هیچ نوع تغییری از نگاه قطعات و جنگ در ساحات تحت پوشش قول اردوی ۲۱۷ پامیر نمی‌آید.
به گفته رییس ستاد ارتش، تمرکز روی اصلاحات در قرارگاه اصلی وزارت دفاع ملی و سایر نقاطی است که تورم تشکیلاتی و یا کارمند اضافی داشته باشد. او افزود که این برنامه اصلاحی به هدف مدیریت بهتر میدان‌های جنگ روی دست گرفته می‌‌شود.
رییس ستاد ارتش در ادامه توضیح داد: «آن تعداد از کسانی که در قرارگاه‌ها نشسته‌اند، به شمول خود وزارت دفاع ملی یا در نقاط امن و بدون مسایل امنیتی، آن‌ها را کوشش می‌کنیم که بروند به کار اصلی و تمرکز کنند روی جنگ».
محمد یاسین ضیا افزود که تنها قول اردوی ۲۱۷ پامیر شامل اصلاحات نمی‌شود، بلکه در بسیاری جاهای دیگر این اصلاحات اعمال خواهد شد.
به گفته او، نیروهای قرارگاه‌هایی که در ساحات امن قرار دارند، به خطوط مقدم جنگ فرستاده خواهند شد تا برای بهبود عملیات‌ها تلاش کنند.
قول اردوی ۲۱۷ پامیر در سال ۱۳۹۸ از بدنه قول اردوی شاهین جدا شد. مقر این قول‌ اردو ولایت کندز است که حوزه شمال‌شرق را تحت پوشش امنیتی قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا