آخرین اخبارورزش

لئونل مسی در بارسلونا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد

رییس باشگاه ورزشی بارسلونا گفته است که لیونل مسی تا پایان زندگی حرفه‌ای خود در بارسلونا باقی خواهد ماند.

رییس باشگاه ورزشی بارسلونا گفته است که لیونل مسی تا پایان زندگی حرفه‌ای خود در بارسلونا باقی خواهد ماند.
جوزپ ماریا بارتومیو رییس باشگاه بارسلونا در اظهاراتی تازه بیان کرده است که لئونل مسی در بارسا می‌ماند و از این باشگاه با فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
قرارداد مسی با بارسلونا در آخر فصل بعدی به پایان می‌رسد، از اینرو امسال روابط این بازیکن ۳۳ ساله با بارسلونا توجه فراوانی را به خود جلب کرده است.
اخیراً گزارش‌هایی نشر شده است که گویا مسی با بارسلونا وداع می‌کند، اما آقای بارتومیو در مصاحبه با شبکه اسپانیایی «موویستار» این شایعات را رد کرد و گفت: «مسی گفته است که زندگی شغلی و فوتبالی خود را در بارسا پایان خواهد داد».
آقای بارتومیو افزوده: نمی‌خواهم جزئیات را بیان کنم زیرا ما روی رقابت‌ها تمرکز داریم و با بازیکنان متعدد در حال مذاکره استیم، اما مسی برای ما توضیح داده است که می‌خواهد بماند و بنابراین ما می‌خواهیم برای مدت طولانی از کارکردهای او لذت ببریم».
اظهارات آقای بارتومیو پس از آن بیان شد که بارسلونا روز یکشنبه با نتیجه چهار مقابل یک ویلاریل را شکست داد و امید گرفتن لقب قهرمانی لالیگا را زنده نگاه داشت.
مسی یکی از برترین فوتبالرهای تاریخ این بازی اس که توانسته برای پنج مرتبه عنوان بهترین فوتبالر سال فیفا را از آن خود کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا