آخرین اخبارورزش

مالاگا ۰-۲ بارسلونا؛ جای مسی خالی نبود

بارسلونا در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۰ مالاگا را شکست داد و جایگاهش در صدر جدول لالیگا را تثبیت کرد.
در شبی که لیونل مسی به دلیل به دنیا آمدن فرزندش غایب بود، بارسلونا در خانه مالاگا چندان به دردسر نیفتاد و با دو گول لوئیس سوارز و«فیلیپ کوتینیو» به پیروزی رسید.
بازی با برتری بارسا آغاز شد اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.
ولی تنها یک دقیقه بعد، ستاره اروگوئه‌ای بارسا، قفل دروازه میزبان را باز کرد. روی حرکت خوب «یوردی‌آلبا» از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه مالاگا بود که سوارز با یک ضربه سر دیدنی، کار را تمام کرد.
حملات بارسا ادامه داشت و سرانجام در دقیقه ۲۸، این تیم به گول دوم رسید. روی یک حرکت تیمی خوب، توپ در سمت چپ محوطه جریمه مالاگا به عثمان دمبله رسید و پاس عرضی او را کوتینیو با یک بغل پای دقیق، تبدیل به گول کرد.
چند دقیقه بعد مالاگا صاحب یک موقعیت بسیار خوب دیگر شد اما از آن هم نتوانست بهره ببرد و در نهایت نیمه اول با همان دو گول به سود بارسا به پایان رسید.
نیمه دوم را بارسا هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی به گول سوم برسند اما ضربه والی دمبله، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.
در نهایت بازی با همان دو گول به سود بارسا به پایان رسید تا فاصله این تیم با اتلتیکو مادرید، با یک بازی بیشتر، به ۱۱ امتیاز افزایش پیدا کند.
منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا