آخرین اخباراجتماعافغانستانامنیت و حوادث

مردی در خانه نظری پریانی «خودکشی» کرد

مردی به نام «ربانی یوسفی» سه شنبه شب در منزل «نظری پریانی» مدیرمسئول روزنامه ماندگار در شهر کابل «خودکشی» کرده است.

مردی به نام «ربانی یوسفی» سه شنبه شب در منزل «نظری پریانی» مدیرمسئول روزنامه ماندگار در شهر کابل «خودکشی» کرده است.
به گزارش خبرگزاری دید، تاکنون علت و چگونگی این موضوع مشخص نشده و جسد در طب عدلی منتقل شده است.
نظری پریانی مدیر مسئول روزنامه ماندگار با شرح کوتاهی از این مسئله، گفته است که ربانی یوسفی دوست عزیزش بود و شب سه شنبه از دفتر ماندگار با او به خانه رفته است.
آقای پریانی در صفحه فیسبوکش گفته است: این مرد صبح دیروز «چهارشنبه» در خانه من به شکل فجیعی خودکشی کرد. دیروز نهادهای کشفی امنیت، پولیس و دادستانی تحقیقات شان را انجام دادند. عوارض خودکشی او چیزی نمانده بود که برخی از اعضای خانواده‌ام را فلج سازد و وضعیت روحی و جسمی خانواده‌ام را برهم زده است. جسد زخمی و نشتر زده شده او دیروز به طب عدلی برده شده است.
وی در ادامه گفته است: من هم تا ساعت هشت شب در حوزه بودم تحقیقات لازم را به مراجع مختلف هم در خانه و هم در حوزه پولیس داده‌ایم.
او افزوده« ربانی یوسفی که دوست عزیز من بود، شب سه شنبه از دفتر ماندگار با من به خانه رفته بود و صبح آن چهارشنبه، خودش را کشت. جزئیات کامل این رویداد را در روزنامه ماندگار خواهید خواند.»
پریانی در اخیر برای خانواده و دوستانش صبر جمیل خواسته و گفته است: من یک دوست خوبم را از دست دادم، اما دردم این است که چرا این دوست من در خانه دوستش مثل یک دشمن عمل کرد و ما را به درد سر انداخت. خداوند از گناهانش بگذرد.
قابل یادآوری است که چند روز قبل وزارت تحصیلات عالی کشور آقای نظری پریانی را به عنوان رئیس دانشگاه‌های خصوصی این وزارت گماشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا