آخرین اخبار

مرد ۱۲۸ ساله ارجنتاینی ادعا می‌کند آدولف هیتلر است


مرد کهنسالی در شهر سالتا در کشور ارجنتاین ادعا می‌کند که دیکتاتور معروف آلمان آدولف هیتلر است که در ۷۰ سال گذشته مخفی شده بوده است.
به نقل از العربیه، این مرد در مصاحبه با روزنامه “ال-پاتریوت”، می‌گوید که تبعه آلمانی است و در سال ۱۹۴۵ با پاسپورتی به نام “هرمن گونتربرگ” از آلمان به ارجنتاین مهاجرت کرده است.
او ادعا می‌کند که پاسپورت او جعلی بوده و از سوی گشتاپو در روزهای آخر جنگ صادر شده و او رهبر سابق نازی‌ها آدولف هیتلر است.
او می‌گوید: پس از آنکه سرویس جاسوسی اسراییل در سال گذشته به سیاست تعقیب مجرمان جنگی نازی خاتمه داد، تصمیم گرفته که از مخفی‌گاه خارج شود.
او می‌گوید:” من برای جرایمی سرزنش شده‌ام که هرگز انجام نداده‌ام. به همین دلیل بیش از نیمی از عمر خود را در مخفی‌گاه گذرانده‌ام و به این ترتیب مجازات شده‌ام.”
او می‌گوید که کتاب او با عنوان «آدولف هیتلر» در ماه سپتامبر سال جاری منتشر خواهد شد.
بسیاری از مردم و از جمله همسر این مرد، آنجلا مارتینز، که ۵۵ سال زن او می‌باشد باور ندارند که او آدولف هیتلر است و می‌گویند که این مرد از دچار اختلالات مغزی شده است.
خانم مارتینز می‌گوید که شوهرش در گذشته هرگز درباره هیتلر سخن نگفته، تا ۲ سال پیش که به بیماری آلزایمر مبتلا شده است.
او می‌گوید:” بعضی وقت‌ها او من را نمی‌شناسد و نمی‌داند که کجاست. به نظر می‌رسد که در حالت نیمه هوشیار باشد و از یهودیان و شیاطین حرف می‌زند. پس از مدتی به حالت عادی باز می‌گردد.”
او معتقد است که شوهرش در گذشته احتمالاً از افراد نازی بوده، اما یقین دارد که او هیتلر نیست.
اکنون بیش از ۷۰ سال از پایان جنگ جهانی دوم می‌گذرد و کشورها و موسسه‌ها هنوز سعی در پیدا کردن و مجازات نازی‌های باقی مانده انجام می‌دهند و بدون تردید بیشتر آنها بدون آنکه مجازات شوند تاکنون مرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا