آخرین اخباراسلایدشوافغانستانحکومتخبر های مهمسیاست

صدیق صدیقی:

مصرف بودجه کد ۹۱ چیز پنهانی نیست که کسی به آن دست یافته باشد

صدیق صدیقی سخنگوی ریاست‌ جمهوری در واکنش به گزارش روزنامه اطلاعات روز مبنی بر مصرف شخصی از بودجه کود ۹۱، می‌گوید ادعای این روزنامه نادرست و بودجه کود ۹۱ به صورت پوشیده به مصرف نرسیده که کسی به آن دست یافته باشد.

به گزاش خبرگزاری دید، امروز دوشنبه(۱۷ قوس) روزنامه اطلاعات روز بانشر گزارشی مدعی شد وحید عمر، عمر داوودزی، فضل محمود فضلی، سمیع حامد، حامد کرزی، شاه حسین مرتضوی، غفور لیوال، یوسف نورستانی، غزال حارث، محمدافضل لودین، محمدرسول طالب، شهزادگل آریوبی، صدیق صدیقی و فیض‌الله ذکی از کود ۹۱ حدود ۱۳۰ میلیون افغانی را به عنوان کرایه‌ خانه، معاش امتیازی، کرایه و خرید موتر زرهی و خرج دسترخوان، دریافت کرده‌اند.
اما صدیق صدیقی سخنگوی ریاست‌ جمهوری پس از چاشت امروز در یک نشست خبری در کابل گفت که به اساس مقررات مصرف بودجه کود ۹۱ در اختیار رییس‌ جمهور اشرف غنی می‌باشد.
صدیقی در واکنش به این گزارش تصریح کرد: ادعای روزنامه نادرست است زیرا در کود ۹۱ چیز پنهانی نیست که روزنامه به آن دست یافته باشد.
سخنگوی ریاست ‌جمهوری گفت که بودجه کود ۹۱ پالیسی – بودجه ملی سال ۱۳۹۸ به اساس قانون و مقررارت در دستگاه حکومت به مصارف رسیده است.
وی این گزارش را بازی با احساسات مردم خوانده و گفت: این گزارش در تضاد با واقعیت‌هایی است که بودجه کود ۹۱ به مصرف رسیده است. وی اضافه کرد: این روزنامه افراد را در حکومت مورد هدف قرار داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا