آخرین اخباراسلایدشوسیاست

عطا محمد نور:

ممانعت قانونی برای آمدن جنرال دوستم به کشور وجود ندارد


عطا محمد نور، والی بلخ، در صفحه رسمی‌اش نگاشته است که جنرال دوستم در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد و هرگاه قصد سفر به کشور را داشته باشد، هیچ ممانعت قانونی برای سفر وی وجود ندارد.
والی بلخ در صفحه‌اش نوشته است که:” قرار بود روز گذشته(دوشنبه، ۲۶ سرطان)، شماری از مسئولان و مهندسان موسسه تیکای ترکیه به عنوان مهمانان خاص من به مزارشریف بیایند و کار اعمار خانقاه سلطان‌العلما بهاءالدین ولد، پدر مولانا جلال‌الدین محمد بلخی را افتتاح کنند که طیاره حامل ایشان به دلیل مشکل فنی نتوانست در میدان هوایی بین‌المللی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی، نشست کنند و برگشت کردند. ”
وی در ادامه گفته است که خبرهای پخش شده در شماری از رسانه‌ها و صفحات اجتماعی مبنی بر این‌که طیاره حامل سترجنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری به میدان هوایی بین‌المللی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی اجازه نشست پیدا نکرد، عاری از حقیقت است.
آقای نور افزوده است که معاون اول ریاست جمهوری در حال حاضر در ترکیه بسر می‌برد و هرگاه قصد سفر به کشور‌ را داشته باشد، هیچ ممانعت قانونی برای سفر موصوف وجود ندارد.
گفتنی است که روز گذشته برخی از رسانه‌های داخلی، خبری را مبنی بر بازگشت معاون اول ریاست جمهوری به کشور در میدان هوایی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی در شهر مزارشریف منتشر کرد، که بعداً این خبر تکذیب شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا