آخرین اخبارورزش

نبرد شاهزادگان در پاریس

پاریسن ژرمن برای جبران ناکامی‌های سال‌های اخیر و شکستن طلسم بارسلونا، کار دشواری در برابر شاگردان لوییس انریکه دارد.
به نقل از ورزش سه، علیرغم بهبود در شرایط«پی اس جی» در هفته‌های اخیر، این تیم هنوز هم شرایط مورد نظر مالکان تمویل‌کننده‌اش را پیدا نکرده و حذف در این مرحله، احتمالاً یک پله دیگر«اونای امری» را به جدایی در پایان فصل نزدیک‌تر خواهد کرد.
پی اس جی در لاشامپیونه برخلاف فصول اخیر، اقتدار همیشگی را ندارد و در صورت عدم قهرمانی، بعید است که سرمربی موفق و سابق سویا را، باز هم روی نیمکت این تیم ببینیم.
اما در آن سو بارسلونا نیز شرایط مشابهی دارد و علیرغم ثبت قهرمانی در ۸ جام از ۱۰ جام ممکن، طی دو سال و نیم اخیر با لوییز انریکه، بعید است در صورت ناکامی در لالیگا و لیگ قهرمانان، او در فصل آینده نیز روی نیمکت بارسلونا بنشیند.
در هفته‌های اخیر اخبار زیادی در مورد رابطه نه چندان خوب انریکه با ستاره‌ها و هواداران بارسلونا به گوش رسیده است و بسیاری، این ماه‌ها را آخرین مقاطع حضور انریکه روی نیمکت آبی اناری‌ها می‌دانند.
در ترکیب میزبان، تیاگو سیلوا به علت مصدومیت، بزرگترین غایب این تیم به شمار می‌آید و همچنین تیاگو موتا نیز به علت محرومیت، این بازی را از دست خواهد داد. علیرغم نمایش درخشان دراکسلر در چند هفته اخیر، احتمالاً او بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و چشم امید پاریسی‌ها به گلزنی ادینسون کاوانی، مهاجم آماده این روزهای پی اس جی خواهد بود.
در ترکیب بارسلونا، الکس ویدال و خاویر ماسکرانو به علت مصدومیت، غایب هستند؛ اما رافینیا شرایط بازی‌کردن را پیدا کرده و احتمالاً می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد.
آندرس اینیستا، جرارد پیکه و سرخیو بوستکس، سه ستاره اسپانیایی بارسا از بند مصدومیت رهایی یافته و مشکلی برای حضور در این دیدار ندارند و از بین راکیتیچ، دنیس سوارز و آندره گومس، یکی در ترکیب اصلی و در کنار بوسکتس و اینیستا قرار خواهد گرفت.
بازی بارسلونا با پاریسن ژرمن در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، امشب ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه به وقت کابل در شهر پاریس برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا