آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

نیروهای امنیتی تازه‌نفس به غزنی رسیدند

مسئولان و یک نماینده غزنی در پارلمان از رسیدن نیروهای کمکی بیشتر به مالستان و جاغوری و دفع چند مورد حمله طالبان خبر می‌دهند.


مسئولان و یک نماینده غزنی در پارلمان از رسیدن نیروهای کمکی بیشتر به مالستان و جاغوری و دفع چند مورد حمله طالبان خبر می‌دهند.
عارف رحمانی نماینده غزنی در مجلس، به رسانه‌ها گفته است که تعدادی از نیروهای کمکی قبلا همراه با داکتر شاه‌جهان؛ والی سابق میدان وردک به ولسوالی جاغوری اعزام شده بودند و قرار است که ده‌ها سرباز تازه نفس دیگر نیز تا دقایق دیگر به جاغوری برسند.
رحمانی همچنین از رسیدن تعدادی از نیروهای کمکی از جمله ۱۰۰ نیروی کمکی قطعه خاص ولایت بامیان نیز به مالستان خبر داد.
او گفت که شب گذشته محاصره ولسوالی مالستان شکسته شده و در جاغوری نیز طالبان به دلیل مقاومت نیروهای امنیتی که از چندین مسیر قصد رسیدن به سنگ ماشه؛ مرکز این ولسوالی را داشتند، مجبور به عقب نشینی شده‌اند.
آقای رحمانی ابراز داشت که اگرچه از شدت حملات طالبان در مالستان و جاغوری کاسته شده و تعدادی از نیروهای کمکی به آنجا اعزام شده‌اند؛ اما هنوز برای رفع تهدید جدی و همیشگی طالبان نیاز به از بین بردن همه مواضع آنان با استفاده حملات هوایی و تهاجم زمینی است.
در همین حال، عارف نوری سخنگوی والی غزنی نیز از رسیدن ده‌ها نیروی تازه نفس از مسیر قره‌باغ به همراه رمضان‌علی محسنی؛ آمر امنیت فرماندهی پولیس غزنی به جاغوری خبر داد.
فرماندهی پولیس غزنی نیز با انتشار بیانیه‌ای از دفع چند مورد حملات طالبان در ولسوالی‌های جاغوری و مالستان طی چند ساعت گذشته خبر داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا