آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

هیئت بررسی کننده حادثه بهسود یافته‌هایش را به وزارت داخله سپرد

وزارت امور داخله کشور می‌گوید که موضوع تلفات ملکی در ولسوالی بهسود را در روشنایی یافته‌های هیئت بررسی‌کننده وضعیت این حادثه به گونه جدی بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دید، وزارت امور داخله کشور امروز شنبه(۱۸ دلو) در خبرنامه‌ای گفته است که هیئت بررسی‌کنندهٔ وضعیت امنیتی بهسود، یافته‌های خود را به این وزارت سپرده است.
در خبرنامه آمده است: هیئت مشترک امنیتی که هفته قبل به منظور بررسی وضعیت امنیتی بهسود میدان وردک به آن ولسوالی سفر کرده بود، در دیدار با متنفذین آن ولسوالی اوضاع امنیتی را از نزدیک ارزیابی کرده و نتیجه آن را به وزارت امور داخله سپرد.
خبرنامه افزوده است که وزارت امور داخله موضوع تلفات ملکی را در جریان تجمع باشندگان ولسوالی بهسود، در روشنایی یافته‌های هیئت متذکره به‌گونه جدی زیر بررسی دارد.
همچنین در خبرنامه تصریح شده است که رهبری وزارت امور داخله فرمانده پولیس میدان وردک را در ارتباط به همین موضوع، به کابل فراخوانده تا پیرامون موضوع بررسی صورت گیرد.
وزارت امور داخله تأکید کرده است که «در صورت اثبات هرنوع تخطی با افراد خاطی در پرتو قانون برخورد صورت خواهد گرفت».
در نتیجه درگیری که روز جمعه هفته گذشته میان نیروهای امنیتی و باشندگان ولسوالی حصه اول بهسود رخ داد، ۱۲ تن جان باخته و بیش از ۲۰ تن دیگر زخمی شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا