آخرین اخبارورزش

والنسیا ۰-۲ بارسا: صعود به فینال

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی «کوپا‌دل‌ری» با نتیجه ۲-۰ والنسیا را شکست داد و با برتری ۳-۰ در مجموع دو دیدار، راهی فینال شد.
شاگردان ارنستو والورده که در دیدار رفت با یک گول مقابل حریف به پیروزی رسیده بودند، در دیدار شب گذشته هم با دو گول به پیروزی رسیدند و حریف سویا در دیدار نهایی شدند.
در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان بارسا تا اندازه‌ای برتر از حریف بودند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گول به رخت‌کن رفتند.


دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و بعد از این‌که والنسیا یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست داد، این بارسا بود که در دقیقه ۴۹ به گول رسید. روی حرکت خوب لوئیس سوارز از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه والنسیا بود که «فیلیپ کوتینیو» از تعلل مدافعان حریف استفاده کرد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.
تسلط بارسا بر توپ و میدان بعد از این گول هم برای دقایقی ادامه داشت اما بازیکنان والنسیا خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و می‌توانستند در دقیقه ۶۱ به گول برسند اما ضربه سولر، راهی به چهارچوب دروازه سیلسن پیدا نکرد.
یک دقیقه بعد روی یک حمله خطرناک از بازیکنان بارسا، دو بار ضربات مسی و یوردی آلبا به دست مدافعان والنسیا برخورد کرد اما داور پنالتی اعلام نکرد.
بازیکنان والنسیا که با توجه به شکست دیدار رفت، دیگر چیزی برای از دست‌دادن نداشتند، پیش کشیدند و چندین موقعیت خوب روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما نتوانستند به گول برسند. در مقابل این بارسا بود که در دقیقه ۸۲ به گول دوم رسید. روی اشتباه مدافع والنسیا بود که سوارز صاحب توپ شد و پس عرضی او را راکیتیچ با یک شوت محکم، تبدیل به گول دوم بارسا کرد.
در دقایق باقی مانده بازهم این بازیکنان بارسا بودند که موقعیت‌های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با پیروزی ۲-۰ بارسا به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا