آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

والی هرات: به خاطر مذاکرات صلح دست ما در برابر دشمن بسته است

والی هرات ضمن اشاره به وضعیت بد امنیتی این ولایت، می‌گوید که اگر مذاکرات صلح جریان نداشت، در یک شب تمام مراکز دشمن را نابود می‌کرد، اما مسئله مذاکرات جلو قوای مسلح را گرفته و در حالت دفاعی قرار دارند.


به گزارش خبرگزاری دید، پس از چاشت روز گذشته(۲۰میزان) در همایشی به مناسبت تجلیل از ۳۰ سال خدمت عبدالرئوف احمدی سخنگوی سابق پولیس ولایت هرات و غلام سخی حسینی مدیر اسبق ترافیک این ولایت، در تالار مولانای بلخی، سید عبدالوحید قتالی والی ولایت هرات طی سخنانی ضمن تقدیر و گرامی‌داشت از زحمات ۳۰ ساله عبدالروف احمدی و غلام سخی حسینی بیان داشت: ما جمهوری اسلامی را با خون شهدا و قهرمانان خود خلق کردیم و امروز بیش از هر روز دیگر لازم است که از آن حراست نموده و در مقابل دشمنان ایستادگی نماییم.
قتالی علاوه نمود: هر کسی که در برابر ارزش، جان و مال مردم جامعه ما بایستد با ما طرف خواهد بود و ما اجازه نفس کشیدن به آن‌ها نخواهیم داد.
والی هرات به وضعیت بد امنیتی در شهر هرات و ولسوالی‌هایش اشاره نمود و اظهار داشت: ما اگر بخواهیم، در یک شب تمام مراکز دشمن را نابود می‌کنیم اما مسئله مذاکرات و گفت‌وگوهای صلح جلو ما را گرفته و ما خواهان صلح و امنیت در این کشور بوده و فعلاً در حالت دفاعی قرار داریم.
وی افزود؛ ما بخاطر نظامی نساختن شهر هرات، آمار کشته‌های اختطاف‌گران، سارقان و تروریستان را رسانه‌ای نمی‌کنیم تاشهروندان احساس نکنند چهره شهر حالت نظامی به خود گرفته است وگرنه از زمان آمدنم به هرات ده‌ها مورد از سارقان، اختطاف‌گران و آدم‌کشان را کشته‌ایم.
قتالی دفع ۱۶۰۰ تعرض دشمن را در شش ماه گذشته بزرگترین دستاورد نیروهای امنیتی دانست و افزود: هرکس در مقابل ارزش‌های مردم ایستادگی کند، نابود می‌شود.
وی با بیان این مطلب که نیروهای امنیتی با کمترین امکانات، بزرگترین آرزوهای دشمن را نقش برآب کردند گفت: ما فصل ناتمام شهدای نیروهای مسلح را به سرمنزل مقصود می‌رسانیم و راه شهدا را تداوم می‌بخشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا