آخرین اخبارافغانستانایرانسیاستمنطقه

وزیر خارجه ایران: یکپارچه عرصه را بر داعش تنگ کنید

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در واکنش به حمله دیروز بر مکتب سیدالشهدا در کابل گفته است، آنهایی که خود را مسلمان و افغان می‌خوانند از برادرکشی دست بردارند و یکپارچه در برابر داعش بجنگند.


به گزارش خبرگزاری دید، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در توییتی با اشاره به حمله تروریستی بر مکتب سیدالشهدا در کابل نوشت: ‏زمان آن رسیده که تمامی آن‌هایی که دل در گرو اسلام و افغانستان دارند، به برادرکشی پایان‌ داده و یکپارچه عرصه را بر داعشیان بی‌وطن تنگ کنند.
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در پی حمله تروریستی روز گذشته در کابل در توییترش نوشت: داغدار دخترکان معصوم و روزه‌داری هستیم که مظلومانه قربانی تکفیری‌های داعشی شدند؛ تکفیری‌هایی که نشان دادند با اسلام و انسانیت بیگانه‌اند‌.
وی افزود: ‏زمان آن رسیده که تمامی آنهایی که دل در گرو اسلام و افغانستان دارند، به برادرکشی پایان‌ داده و یکپارچه عرصه را بر داعشیان بی‌وطن تنگ کنند.
با این حال، هنوز گروه تروریستی داعش به صورت رسمی مسئولیت انفجار غرب کابل را نپذیرفته است.
عصر روز گذشته سه انفجار نیرومند بر مکتب سیدالشهدا در غرب کابل ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت. این حمله در سطح ملی و بین‌المللی واکنش‌های تندی را برانگیخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا