آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثخبر های مهمسیاست

عطا محمد نور:

وضعیت مزارشریف وخیم است/ مردم در خانه‌های شان بمانند

عطا محمد نور والی پیشین بلخ لحظات پیش اطلاعیه‌ای را در صفحه فیسبوکش به اشتراک گذاشته و تصریح کرده که ظاهراً وضعیت شهرمزارشریف نورمال نیست. در این اطلاعیه از باشندگان مزارشریف خواسته شده که درخانه‌های شان بمانند.

به گزارش خبرگزاری دید، عطا محمد نور والی پیشین بلخ با نشر اطلاعیه‌ای در صفحه فیسبوکش گفته که وضعیت شهر مزارشریف نورمال نیست و حکومت را متهم کرده که در پی دسیسه علیه این شهر است.

متن کامل اطلاعیه:

«اطلاعیه ضروری:

به اطلاع شهروندان شهر مزارشریف رسانیده می‌شود که فردا لطفاً به سر وظایف شان حاضر نشوند. همچنين از مالكين ماركيت‌ها و دكان‌ها خواهش می‌كنم برای حفظ امنيت شان و حفظ امنيت شهروندان، ماركيت‌ها و مغازه‌های شان را بسته نگهدارند. ارگ توطئه‌های تازه‌ای را برای بر هم زدن آرامش و‌ امنیت مردم روی دست گرفته است. ارگ از تفاهمی كه اخيراً ميان آن‌ها و بلخ صورت گرفته بود، دارد تخطی می‌كند و برنامه های شومی را در قبال مردم ما روی دست دارد. تا دفع معضل پيش آمده لطفاً در خانه‌های تان باقی بمانید.

ضمناً از تمامی کلانترهای گذر، رییس ناحیه‌ها، محاسن سفیدان و مسئولان اصناف مختلف درخواست می‌شود تا منتظر پیام بعدی ما باشند و در مورد قدم‌های بعدی با آن‌ها مشورت‌های لازم صورت می‌گیرد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا