آخرین اخبارجهانچین

ویروس کرونا؛ آمار مبتلایان در امریکا به ۶۰ تن افزایش یافت

رسانه‌های امریکایی از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۶۰ نفر در این کشور گزارش داده و از قول مقامات گفته‌اند که انتظار می‌رود این رقم افزایش یابد.

رسانه‌های امریکایی از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۶۰ نفر در این کشور گزارش داده و از قول مقامات گفته‌اند که انتظار می‌رود این رقم افزایش یابد.
شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گزارش داده شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در امریکا به ۶۰ نفر افزایش یافته است.
این رسانه امریکایی نوشته که تا به حال درمان یا واکسینی برای مهار این ویروس که بیش از ۸۰ هزار نفر را مبتلا کرده و به مرگ بیش از ۲۷۰۰ نفر منجر شده، به دست نامده است.
روز گذشته یک مقام وزارت صحت امریکا هشدار داده بود، این ویروس احتمالاً به زودی در این کشور گسترش پیدا خواهد کرد.
«نانسی مسیونیر» مدیر بخش بیمارهای تنفسی و دستگاه ایمنی در سازمان پیشگیری از بیماری‌ها گفت: «انتظار ما این است که شاهد گسترش این ویروس باشیم».
وی افزود: «مسئله این نیست که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر بلکه این است که کی این اتفاق خواهد افتاد و چند نفر به آن مبتلا خواهند شد».
«آلکس آزار»، وزیر صحت و خدمات انسانی امریکا چهارشنبه گفت تعداد موارد ابتلا به کروناویرس به ۶۰ نفر افزایش پیدا کرده است.
سی‌ان‌ان به نقل از مقام‌های وزارت صحت امریکا نوشته، پیش از این ابتلای ۵۷ نفر به این بیماری تأیید شده بود.
دست‌ کم ۴۲ مورد از این افراد مسافران سابق کشتی کروز «دایاموند پرنسس» بودند. سه نفر دیگر افرادی بودند که از چین به امریکا بازگردانده شده‌اند.
از میان ۱۵ فرد دیگر، شمار زیادی اخیراً به شهر «ووهان» چین سفر کرده بودند و یا خویشاوند یکی از کسانی هستند که از ووهان بازگشته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا