آخرین اخبارورزش

«پرز» بی‌توجهی کرد/ رونالدو رفتنی شد

پس از ۹ سال حضور در رئال مادرید، به نظر می‌رسد که هواداران رئال باید خود را آماده جدایی رونالدو کنند.
نشریه پرتگالی «رکورد» روزگذشته ادعا کرد که باشگاه رئال موافقت خود برای جدایی رونالدو را اعلام کرده است، خبر عجیبی که امروز منتشر شده و با توجه به گزارش نشریه «آاس» که روز دوشنبه منتشر شد، به نظر نمی‌رسد که این ادعا خلاف واقعیت باشد.
شرایط رئال بسیار نامطلوب پیش می‌رود و شاگردان زیدان با ۱۹ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، در رده چهارم قرار گرفتند، حالا رونالدو که احساس می‌کند به او در مورد تمدید قرارداد بدقولی شده، به صورت جدی به جدایی فکر می‌کند.
تابستان امسال «پرز» به رونالدو وعده داده بود که رقم دریافتی وی را افزایش خواهد داد و رونالدو که احساس می‌کند با دستمزد فعلی(نصف دستمزد مسی و نیمار) به وی توهین شده، تقاضای ۵۰ میلیون یورو در سال را دارد، خواسته‌ای که از سوی پرز به‌عنوان توقعی نا به جا تعبیر شده و باشگاه رئال در شرایط فعلی هیچ تمایلی برای بهبود قرارداد فعلی رونالدو ندارد، قراردادی که تا ۲۰۲۱ اعتبار دارد.
روز گذشته نشریه آاس از خشم شدید رونالدو به خاطر بدقولی پرز پرده برداشت و از تمایل او برای بازگشت به منچستریونایتد خبر داد و روز سه شنبه( ۲۶ جدی) نشریه رکورد نیز خبری در همین رابطه منتشر کرد مبنی بر این‌که رییس باشگاه رئال مادرید به «ژرژ مندس»، مدیر برنامه‌های رونالدو اعلام کرده است که می‌تواند پیشنهادات رسیده برای این بازیکن را بررسی کند و اگر او مایل به جدایی است، مخالفتی با آن ندارند.
رونالدو در صحبت با هم تیمی‌هایش گفته است که پرز همیشه در مورد تمدید قرارداد، امروز و فردا می‌کند و این برای ستاره پرتگالی بی‌احترامی بزرگی محسوب می‌شود، رونالدو معتقد است که مشکل او با رئال پول نیست، بلکه توقع احترام بیشتری از سوی پرز دارد.
چراغ سبزی که پرز به جدایی رونالدو نشان داده، ثابت می‌کند که اختلافات بین طرفین کاملاً جدی است نه یک بلوف.
اگر اوضاع تغییر نکند، «پی‌اس‌جی» و «منچستر یونایتد» احتمالاً برای جذب رونالدو وارد رقابت سنگینی خواهند شد.
منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا