آخرین اخباراجتماعافغانستانزنانورزش

پرونده آزار و اذیت جنسی بانوان فوتبالیست به دادگاه فرستاده شد

دادستانی کل کشور اعلام کرد که پرونده اتهام آزار و اذیت جنسی بانوان فوتبالیست به دادگاه مبارزه با خشونت علیه زنان فرستاده شد.

دادستانی کل کشور اعلام کرد که پرونده اتهام آزار و اذیت جنسی بانوان فوتبالیست به دادگاه مبارزه با خشونت علیه زنان فرستاده شد.
به گزارش خبرگزاری دید، دادستانی کل اعلام کرد که پرونده ادعای آزار و اذیت جنسی بانوان فوتبالیست کشور که چندی قبل از سوی یک روزنامۀ بین‌المللی به نشر رسیده بود، روز پنج‌شنبه ۲۰ سرطان ۱۳۹۸ خورشیدی به دادگاه مبارزه با خشونت علیه زنان فرستاده شد.
این نهاد در خبرنامه‌ای گفته است که پس از نشر این ادعا در رسانه‌ها، دادستانی کل هیئتی را به منظور بررسی همه جانبه، منصفانه و دقیق این قضیه توظیف کرد که پس از تکمیل تحقیقات در داخل و خارج از کشور از سوی هیئت مؤظف دوسیۀ یادشده محول دادگاه شد.
دادستانی کل کشور می‌افزاید که در پیوند به این قضیه رییس پیشین فدراسیون فوتبال افغانستان مشمول شش تن دیگر(سکرتر جنرال، مسئول کمیتۀ دروازه بانان، مسئول ارتباط ولایات، سکرتر رییس فدراسیون و مسئول امنیتی) این فدراسیون کسب الزامیت کرده و متهم شناخته شدند.
گفته می‌شود در «صورت‌دعوایی» که از سوی دادستان‌های مؤظف ترتیب شده است، اتهاماتی چون تجاوز جنسی، آزار و اذیت جنسی، سوء استفاده از صلاحیت وظیفه‌ای و کتمان جرم بر این متهمان وارد شده است.
این در حالی است که در جریان بررسی متهمان این قضیه ممنوع‌الخروج و وظایف شان به حالت تعلیق درآمده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا