آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

قوت‌های مشترک کابل به شهروندان:

پس از این در پنج مکان مشخص مظاهره کنید

فرماندهی قوت‌های مشترک ولایت کابل می‌گوید، گردهم‌آیی‌های بدون هم‌آهنگی با پولیس از بعد امنیت آسیب‌پذیر بوده و به منظور جلوگیری از آن، پنج محل در بخش‌هایی از شهر کابل برای مظاهره و گردهم‌آیی‌ها مشخص کرده‌ است.

به گزارش خبرگزاری دید، فرماندهی قوت‌های مشترک ولایت کابل، امروز چهارشنبه (۳۰ میزان) با نشر خبرنامه‌ای، مکان‌های ذیل را برای گردهم‌آیی‌ها و تجمعات شهروندان کابل مشخص کرده‌است: چمن حضوری، پارک شهرنو، پارک حصه اول خیرخانه، چهارراهی شهید مزاری و اطراف قصر دارالامان.
در خبرنامه آمده است: شهروندان کابل می‌توانند در هم‌آهنگی با پولیس به تظاهرات، تجمعات و گردهم‌آیی‌های مسالمت‌آمیز خویش در پنج محل فوق‌الذکر بپردازند.
خبرنامه افزوده است: در گذشته مواردی به ثبت رسیده است که اعتراض‌کنندگان با حمل سلاح و شلیک باعث اخلال نظم و امن‌عامه گردیده‌اند. در صورت بروز هرگونه تخطی و آسیب‌رسیدن به جان و مال مردم و سرمایه‌های بیت‌المال، پولیس ملی با متخلفین برخورد جدی و قانونی می‌نماید.
اخیراً با افزایش جرم و جنایت در شهر کابل، امرالله صالح معاون نخست ریاست جمهوری مدیریت رسیدگی به مسایل امنیتی شهر کابل را به دوش گرفته است. آقای صالح گفته مجرم دو انتخاب دارد، میله‌های زندان و یا هم آدم شدن.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا