آخرین اخبارورزش

پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید

بارسلونا موفق شد پیروزی در آخرین الکلاسیکو را تکرار کند و بار دیگر ۳-۲ رئال مادرید را شکست بدهد.

در روزی که کهکشانی‌ها کریس رونالدو را در اختیار نداشتند، شاگردان زین‌الدین زیدان، به خوبی مقابل بارسا مقاومت کردند اما در نهایت با نتیجه ۳-۲ شکست خوردند.

به نقل از ورزش سه، بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها ۳ دقیقه از بازی گذشته بود که لیونل مسی گل اول را به ثمر رساند. روی حرکت خوب مسی بود که او صاحب موقعیت شد و در حالی که توسط مدافعان حریف تحت فشار بود، با یک ضربه دقیق، توپ را از بالای سر کیلور ناواس وارد دروازه کرد.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و تنها ۴ دقیقه بعد، ایوان راکیتیچ اختلاف را به دو گل افزایش داد. پاس عرضی نیمار را سوارز با زیرکی رها کرد تا راکیتیچ صاحب موقعیت شود و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه رئال فرستاد.

بازیکنان بارسا به حمله ادامه دادند و می‌توانستند به گل سوم برسند اما این رئال بود که در دقیقه ۱۴ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

این متیو کوواچیچ بود که پشت محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن مدافع پیش روی، با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه سیلسن فرستاد.

بعد از اینکه بازی برای دقایقی فیزیکی از سوی دو تیم دنبال شد، کریم بنزما می‌توانست در دقیقه ۱۹ کار را به تساوی بکشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی از سوی هر دو تیم هجومی دنبال شد و هر دو موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند تا این‌که در دقیقه ۳۶، رئال به گل تساوی رسید.

روی یک ضدحمله سریع بود که مارکو آسنسیو، با پاس کوواچیچ، در داخل محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

بارسا که برتری را از دست رفته می‌دید، در دقایق پایانی نیمه اول حملاتش را بیشتر کرد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی ۲-۲ به رختکن رفتند.

رئال نیمه دوم را با ۴ تغییر آغاز کرد و در مقابل بارسا تنها یک تعویض داشت. همین باعث شد تا بارسا شروع بهتری داشته باشد و در دقیقه ۵۰ به گل سوم برسد. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال نیمار را پیکه به زیبایی قطع کرد و گل سوم بارسا را به ثمر رساند.

۴ دقیقه بعد بارسا می‌توانست به گل چهارم برسد اما نیمار که صاحب موقعیت بسیار خوبی شده بود، نتوانست دروازه را باز کند.

در دقیقه ۵۸ پاس عالی لوئیس سوارز می توانست به گل بعدی بارسا منجر شود اما حضور به موقع کیلور ناواس دروازه رئال را بسته نگه داشت.

در ادامه دو تیم تعویض‌های زیادی داشتند و همین مسئله باعث شد تا بازی از ریتم قبلی‌اش خارج شود و توپ دیگری هم از خط دروازه‌ها عبور نکرد. به این ترتیب بازی با برتری ۳-۲ بارسلونا به پایان رسید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا