آخرین اخبارمطالب معلوماتی

گوشی شیائومی با قابلیت ۵جی رونمایی گردید

شرکت چینی شیائومی از جدیدترین مدل گوشی تیلفون همراه خود در نمایشگاه «اِم‌دَبلیو‌سی» سال ۲۰۱۹ که در شهر بارسلون در حال برگزاری است، رونمایی کرد.

شرکت چینی شیائومی از جدیدترین مدل گوشی تیلفون همراه خود در نمایشگاه «اِم‌دَبلیو‌سی» سال ۲۰۱۹ که در شهر بارسلون در حال برگزاری است، رونمایی کرد.
این گوشی که «می‌میکس۳» نامگذاری شده، اولین گوشی دارای قابلیت پشتیبانی فناوری ۵جی است که توسط شرکت شیائومی تولید شده است.
در این مراسم، دونوان سونگ مدیر تولید شیائومی ابتدا با برقراری تماس ویدئویی با استفاده از فناوری ۵جی که توسط شرکت اورنج ارائه شده، توانایی سرعت انتقال تصویر گوشی می‌میکس۳ را به نمایش گذاشت.
از مشخصات بارز این گوشی هوشمند می‌توان، صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی، سیستم سرد کننده، بدنه سرامیکی و سیستم چارج سریع، دوربین متحرک سلفی دارای لنزهای ۲۴ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی یاد کرد.
مهمترین ویژگی این گوشی به دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی آن مربوط است، که امکان ثبت عکس‌هایی از فاصله ۴ سانتی‌متر را فراهم می‌کند.
همچنین چارجر بی‌سیم سریع با حداکثر توان ۲۰ وات، اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی از ویژگی‌های دیگر این گوشی است.

این شرکت پنجشنبه گذشته نیز مدل جدید دیگری از گوشی‌های تولیدی خود را با نام «می۹» با قیمت ۴۴۹ یورو در بازار اروپای غربی عرضه کرد.
شرکت‌های چینی تولیدکننده گوشی تیلفون همراه در سال‌های اخیر تلاش خود را بر تولید گوشی‌های مشابه تولیدات شرکت اپل ولی با قیمت پایین‌تر، متمرکز کرده‌اند.
این گوشی از ماه می سال ۲۰۱۹ و با قیمت ۵۹۹ یورو(۶۷۹ دالر) روانه بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا