آخرین اخباراسلایدشوافغانستاناقتصاد و توسعهسیاست

یک قطعه نظامی ویژه در بامیان ایجاد می‌شود

قرار است که به هدف تامین امنیت ولایت بامیان، پروژه‌های جاده‌سازی و راه‌اندازی عملیات خاص، یک قطعه ویژه نظامی در این ولایت ایجاد شود.


قرار است که به هدف تامین امنیت ولایت بامیان، پروژه‌های جاده‌سازی و راه‌اندازی عملیات خاص، یک قطعه ویژه نظامی در این ولایت ایجاد شود.
به گزارش خبرگزاری دید، محمداشرف غنی رییس جمهور در سفرش به ولایت بامیان و در دیدار با شماری از بزرگان و متنفذین این ولایت، گفت که حکم ایجاد این قطعه نظامی را صادر کرده است.
آقای غنی بیان داشت:« به خاطر تامین امنیت ولایت بامیان، پروژه‌های جاده‌سازی به خصوص پروژه دره شکاری و راه‌اندازی عملیات خاص و حکم ایجاد یک قطعه با کمیت ۴۴۳ تن در چارچوب ریاست عمومی امنیت ملی را صادر کردیم.»
وی همچنین به عبدالمتین بیگ رییس اداره مستقل ارگان‌های محل، هدایت داد که پروسه اداری ارتقای ولایت بامیان به ولایت درجه دوم را تسریع بخشد.
آقای غنی همچنان در دیدار با شماری از استادان دانشگاه و معلمان مکاتب بامیان گفت که ساحه دانشگاه بامیان از سوی واحد عملیاتی ارگ، هموار کاری می‌شود و به خاطر ایجاد دانشکده طب در دانشگاه بامیان، وزیر تحصیلات عالی بررسی‌های خود را آغاز می‌کند.
وی افزود که ۶۴ باب مکتب از طریق برنامه میثاق شهروندی در ولایت بامیان ساخته می‌شوند و ساختمان ریاست معارف هم به بهترین معیار اعمار می‌گردد.
آقای غنی همچنان صبح امروز شنبه (۱۹ عقرب) کار احداث سرک دوشی- بامیان را افتتاح نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا