آخرین اخباراجتماعافغانستانایران

دانشجوی افغانستانی، برنده مقام «پژوهشگر برتر» در ایران شد

برگزیدگان دوازدهمين جشنواره آثار برتر مكتوب در حوزه «مبارزه با مواد مخدر و روان‌گردان و پیش سازها» با حضور مقامات ایرانی و جمعی از پژوهشگران برتر معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری دید، در اين مراسم كه در مجموعه فرهنگی «شقايق» برگزار شد، بعد از سخنرانی رحمانی فضلی وزیر داخله ایران، آثار برتر برگزیده در پژوهش، پايان‌نامه، کتاب و مقاله برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدير شد.
مجتبی نیک‌زاد، دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه تهران که پیش از این با کسب رتبه یک کشوری در کانکورهای کارشناسی ارشد و دوره دکترا افتخارآفرینی نموده بود، این‌بار در مراسم دوازدهمین جشنواره آثار مکتوب و پژوهشی برتر در زمینه مبارزه با مواد مخدر، روان گردان‌ها و پیش سازها که از سوی ستاد کل مبارزه با مواد مخدر وزارت داخله ایران، برای «مجموعه پژوهش‌های چند سال اخیر» این ستاد برگزار شده بود، به‌عنوان یکی از پژوهشگران برتر این جشنواره معرفی شد.
اثر پژوهشی نیک‌زاد با هدف مبارزه با عرضه مواد مخدر در افغانستان از میان بیش از ۹۰۰ اثر پژوهشی، پایان‌نامه و رساله دکترا در این جشنواره، انتخاب شده است و لوح تقدیر و تندیس خود را از طرف عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر داخله ایران دریافت کرد.
گفتنی است که در این جشنواره ۹۲۱ اثر ارسال شده بود که ۱۶۶ اثر در عرصه پژوهش، ۲۷۰ اثر در عرصه پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا ، ۱۱۰ اثر در بخش کتاب و ۳۷۵ اثر نیز در قسمت مقالات است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا