آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

جا به جایی مهره‌ها؛ تقرری‌های تازه در حکومت

خبر می‌رسد که برخی جا به جایی‌ها و تقرری‌های تازه در حکومت وحدت ملی رخ داده و برخی از چهره‌های حکومتی از یک موقف به موقف دیگر گماشته شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری دید، گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از چهره‌های حکومتی از موقف‌های شان جا به جا شده و برخی چهره‌های تازه جای آن‌ها را گرفته است.
در تغیینات تازه، حمدالله محب سفیر کشور در امریکا به عنوان رییس اداره امور ریاست جمهوری، داوود نورزی رییس سابق اداره امور به عنوان مشاور ارشد رییس جمهور در امور روابط راهبردی، محمد شفیق همدم مشاور ارشد رییس جمهور در امور سازمان ملل به عنوان سفیر کشور در امریکا، داکتر فضل فضلی دستیار ارشد رییس‌ جمهور به حیث رییس دفتر ریاست جمهوری، نادر نادری رییس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری، به حیث نماینده دایمی افغانستان در ملل متحد، عبدالسلام رحیمی رییس دفتر رییس جمهور به حیث رییس کمیسیون اصلاحات اداری، شهرزاد اکبر رییس سابق حرکت ۱۴۰۰ به حیث مشاور ارشد رییس جمهور در در امور شوراهای انکشافی، داکتر یما ترابی کمیشنر سابق کمیسیون مشترک نظارت و ارزیابی به حیث سکرتر ویژه شورای عالی حاکمیت قانون و مبارزه با فساد، ویس بارکزی دستیار رییس اداره امور به حیث سکرتر اول رییس‌ جمهور و هارون چخانسوری به عنوان سخنگوی ریاست جمهوری تقرر یافته‌اند.
در این میان، حمدالله محب، داوود نورزی، محمد شفیق همدم، نادر نادری، داکتر فضل فضلی، سلام رحیمی، داکتر یما ترابی، ویس بارکزی و هارون چخانسوری جا به جا شده‌اند و تنها شهرزاد اکبر تازه گماشته شده است.
گفتنی است که جا به جایی چهره‌های حکومتی از یک موقف به موقف دیگر میراثی است که از زمان ریاست جمهوری حامد کرزی به جا مانده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا