آخرین اخبارامنیت و حوادثجهان

وقوع انفجار مهیب در پایتخت امریکا

خبرگزاری دید: گزارش‌ها از امریکا حاکی از وقوع انفجاری شدید در واشنگتن پایتخت این کشور است. منابع گفته‌اند انفجار در حالی رخ داده که پولیس تلاش داشته خانه‌ای را بازرسی کند که از آن صدای شلیک گلوله شنیده شده بود.

مقام‌ها در شهر آرلینگتون ایالت ویرجینیا که هم مرز غربی واشنگتن است می‌گویند پولیس پس از آن به این خانه مراجعه کرده که دوشنبه شب (۱۳ قوس) گزارش‌هایی از شلیک از داخل این خانه به بیرون دریافت کرده بود.

چند مامور پولیس در جریان این انفجار جراحت برداشته‌؛ اما هنوز معلوم نیست که فرد یا افراد مظنون در داخل خانه جان سالم به در برده باشند.

ماموران آتش‌نشانی تا حدود ساعت ۱۰ شب به وقت شرق امریکا همچنان مشغول اطفای حریق بودند.

همسایگان گفته‌اند از شدت انفجار خانه‌های آن‌ها لرزیده است.

پولیس ناحیه آرلینگتون گزارش کرده: «افسران در تلاش برای ورود به یک واحد مسکونی بودند که مظنون چند رگبار گلوله از داخل خانه شلیک کرد. متعاقب آن یک انفجار در این منزل مسکونی روی داد و افسران همچنان در حال تحقیق و بررسی علت و چگونگی ابعاد انفجار هستند».

ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده یک گروه ویژه ضربت پولیس و موترهای زرهی آنها را نشان می‌دهد که در حال حرکت به سمت این خانه هستند که انفجار روی می‌دهد.

برخی از ساکنان این محله توسط پولیس به جای دیگری منتقل شده‌اند و حوزه امنیتی محله هشدار پناه گرفتن برای ساکنان صادر کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا