آخرین اخبارافغانستان

پولیس هرات ۱۳۰ میل سلاح را به برنامه دایاگ تحویل داد!

۱۳۰ میل سلاح در جریان چهار ماه گذشته از سطح شهر و ولسوالی‌های ولایت هرات توسط کارمندان مدیریت مبارزه باتروریزم فرماندهی پولیس هرات گرد آوری شده که امروز از سوی محمد آصف رحیمی والی هرات به برنامه دایاگ تحویل داده شد.
به گزارش خبرگزاری دید، والی هرات ضمن قدردانی از تلاش پولیس و نیروهای امنیتی بخاطر تامین امنیت مساجد و مراکز رای دهی در شهر و ولسوالی‌های ولایت هرات به فرمانده جدید پولیس هرات نیز آرزوی موفقیت نمود.
به گفته والی هرات، این سلاح‌ها شامل ۲۴ میل کلاشینکوف، یک میل سیمینوف،۲ میل راکت انداز،۱قبضه بم افکن،۷ میل تک تیر،۱ میل صد تیر، ۷۴ میل تفنگچه‌ مختلف‌النوع و۱۷ میل تفنگ امبرلیس اتومات می‌باشد.
والی هرات گفت:« تلاش‌ها و تدابیر اخیر پولیس در راستای برخورد با عوامل جرم و جنایت سبب تامین امنیت و افزایش رضایت مردم شده است.»
در پیوند به این مقدار سلاح ومهمات ۵۰ تن ازافراد غیرمسئول، بزهکار، دزدان و تروریستان نیز دستگیر و به ارگان های عدلی وقضایی معرفی شده‌اند.
جنرال امین امرخیل فرمانده پولیس هرات نیز از تحویل دهی یک محموله دیگر اسلحه و مهمات به برنامه دایاگ در هفته آینده خبرداد و گفت:« این مقدار سلاح که قرار است به برنامه دایاگ تحویل داده شود توسط پولیس جنایی کشف شده است.»
ازسوی دیگر، مل پاسوال محمد جمعه عدیل فرمانده زون انصار نیز از تدابیر جدی به خاطر تامین امنیت انتخابات در تمام ولایات زون غرب خبر داد.
از سویی هم، وکیل احمد کرخی رییس کمیته امنیتی شورای ولایتی با ابراز نگرانی از موجودیت اسلحه نزد افراد غیرمسئول، از اقدامات پولیس هرات قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا