آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

بازداشت مجرمان سازمان یافته در کابل

پولیس مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پولیس کابل، ۲۱ مجرم سازمان یافته را از مربوطات شهر کابل ونواحی آن، بازداشت کرده است.

پولیس مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پولیس کابل، ۲۱ مجرم سازمان یافته را از مربوطات شهر کابل ونواحی آن، بازداشت کرده است.
به گزارش خبرگزاری دید، نصرت رحیمی سخنگوی وزارت امور داخله که روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری در مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت در مورد چگونگی بازداشت مجرمان سازمان یافته جزییات می‌داد، افزود: این افراد که به جرم‌های گوناگون دست می‌زدند، طی یک هفته گذشته از مربوطات نواحی پنجم، هشتم، هفدهم، دوازدهم، یازدهم و دوم شهر کابل و ولسوالی‌های کلکان وسروبی، بازداشت شده‌اند.
رحیمی گفت: اسامی مختار مشهور به مختار بی‌دندان سردسته مجرمین سازمان یافته در شهر کابل، سه روز پیش توسط پولیس مبارزه با جرایم جنایی از این شهر بازداشت شد و به دنبال آن فاطمه، عبدالصبور، مجیب‌الرحمان و نورالله، چهار عضو دیگر وابسته به مختار گرفتار شدند.
همچنان خیبر مشهور به بوکسر وکریم مشهور به کریم نوک مرمی که از مجرمین سازمان یافته‌اند و سرگرم چپاولگری، راهزنی، قتل وغارت در شهر کابل بودند، توسط پولیس بازداشت شدند.
وی افزود که پولیس کابل یک گروه چهار نفری دیگر از مجرمان سازمان یافته را به نام ذبیح‌الله وحیدالله جابر و رحمان که چندی پیش شخصی به نام اظهارالله را به قتل رسانیده بودند، از مربوطات ولسوالی سروبی بازداشت کرده است.
نذیر وداوود از دیگر مجرمان سازمان یافته در مربوطات ولایت کابل بودند که ۵ روز پیش از مربوطات ولسوالی کلکان به چنگ پولیس افتادند.
سخنگوی وزارت امور داخله گفت که افزون بر این‌ها، پولیس کابل طی یک هفته گذشته، اسامیان شیر محمد، شفیع وخواجه سعید را که با استفاده از یونیفورم امنیت ملی دست به رهزنی وچپاولگری می‌زدند، از مربوطات حوزه ۱۵ شهر کابل بازداشت کرد.
در همین حال، مجیب مشهور به داعش نیز دو روز پیش از مربوطات حوزه ۱۷ شهر کابل بازداشت گردیده است.
پولیس کابل نیز حکمت‌الله را که دست به غصب زمین، چپاولگری ورهزنی می‌زد و چندی قبل فردی به نام حمید را نیز به قتل رسانده بود، از مربوطات حوزه ۵ شهر کابل گرفتار کرده است.
اسامی مصطفی هم که از مجرمان سازمان یافته به شمار می‌رود و در نواحی ۸، ۱۲ و۱۳ شهر کابل فعالیت داشت، چند روز پیش هنگامی از سوی پولیس بازداشت شده است که ۳۱ سیت موبایل را ربوده بود.
پولیس کابل همچنان اسامی رشاد را که در شمار مجرمین سازمان یافته می‌باشد، از مربوطات حوزه دوم بازداشت نموده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا