آخرین اخبارافغانستانسیاست

عطامحمد نور:

به زودی گلیم اشغال طالبان برچیده خواهد شد!

رهبر جمعیت اسلامی با اشاره به شکل‌گیری مقاومت‌های مردمی در نقاط مختلف کشور علیه گروه طالبان، می‌گوید که به زودی گلیم اشغال طالبان جمع خواهد شد. او تاکید کرده که هسته‌های مقاومت مردمی طالبان را زبون و خرد و خمیر کرده و نابود خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری دید: عطامحمد نور رهبر جمعیت اسلامی شبانگاه سه‌شبنه در پیامی در واکنش به هدف گرفتن خانه بسم‌الله محمدی سرپرست وزارت دفاع ملی با موتربمب، این موضوع را بیان کرده است.
آقای نور در این پیام ضمن محکوم کردن حمله بر خانه آقای محمدی، تصریح کرده که «شکل‌گیری مقاومت و بسیج ملی در هرات باستان و تاریخی، در قندهار، سرزمین شاهان نامدار، هلمند درد دیده، غزنی سرزمین سلطان محمود غزنوی، تخار سرزمین مقاومت و حماسه، بدخشان زادگاه رهبر فقید جمعیت اسلامی، کندز، دژ افسانوی و سرزمین حماسه‌ها، فاریاب سرزمین تاریخی و غرور آفرین، جوزجانان تاریخی، بغلان، سرزمین رزم‌آوران، سمنگان افتخار آفرین و حماسی، غور، سرزمین غرور و فداکاری، بادغیس، سرزمین حنظله، بلخ، زادگاه مولانا و شهر مولا و سایر شهرهای کشور، دشمن را چنان زبون و خرد و خمیر کرده است که بزودی گلیم اشغال شان جمع خواهد شد».
رهبر جمعیت اسلامی همچنان تاکید کره که هزاران نیرو در بلخ به هدف تصفیه ولسوالی‌ها منتظر مشوره و اقدامات عملی مرکز است.
او در این پیام هدف قرار گرفتن خانه سرپرست وزارت دفاع ملی را نتیجه کار و تلاش او علیه تروریزم عنوان کرده و افزوده که این موضوع گروه‌های مخالف را سراسیمه ساخته است.
با این حال، شب گذشته موتر بمبی در نزدیکی خانه بسم‌الله محمدی منفجر شد و سپس چند مهاجم مسلح در خانه‌های اطراف جا به جا شدند که پس از ۵ ساعت درگیری و کشته شدن مهاجمان خاتمه یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا