آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادث

حمله بر پایگاه ارتش در هلمند/ پنج سرباز کشته شده و چندین سرباز در زیر آوار گیرمانده است

وزارت دفاع ملی اعلام کرده است که در انفجار موتر بمگذاری شده در مقابل یک پایگاه ارتش در هلمند، پنج سرباز کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

وزارت دفاع ملی اعلام کرده است که در انفجار موتر بمگذاری شده در مقابل یک پایگاه ارتش در هلمند، پنج سرباز کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری دید، این وزارت در اعلامیه‌ای گفته است که حوالی ساعت ۱۰ امروز مهاجم انتحاری موتر باربری نوع مازدا را در ساحه «ژیر پله» در مقابل یک مرکز ارتش منفجر کرده است.
این رویداد پس از آن رخ داده است که به گفته وزارت دفاع نیروهای ارتش مهاجم را قبل از رسیدن به هدف شناسایی کرده بودند.
در همین حال، مسئولان هلمند می‌گویند که حوالی ساعت ۱۱ پیش از چاشت امروز دوشنبه (۱۹ قوس) یک انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان افغانستان در ولسوالی نادعلی این ولایت به قوع پیوسته است.
بریالی نظری ولسوال نادعلی به رسانه‌ها گفته که بر اساس معلومات ابتدایی، تاکنون سه تن از نیروهای ارتش ملی افغانستان در این پایگاه کشته شده است.
آقای نظری افزود که احتمال افزایش تلفات این انفجار وجود دارد.
ولسوال نادعلی همچنان افزود که این مرکز نیروهای ارتش در اثر انفجار موتر بم‌گذاری شده تخریب شده و برخی از نیروهای امنیتی زیر آوار‌های ساختمان آن گیر مانده‌اند.
مقام‌های ولایت هلمند می‌گویند که این پایگاه نظامی در ۱۳ کیلومتری مرکز ولسوالی نادعلی این ولایت موقعیت دارد و نیروهای کمکی به محل فرستاده شده‌اند.
گفتنی است که گروه طالبان مسئولیت این انفجار را به عهده گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا