آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

داکتر عبدالله برای شرکت در نشست« سازمان همکاری و توسعه اقتصادی اروپا» عازم فرانسه شد

داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی کشور صبح امروز (دوشنبه ۲۸ عقرب) برای شرکت در نشست «سازمان همکاری و توسعه‌ اقتصادی اروپا» عازم فرانسه شد.


داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی کشور صبح امروز (دوشنبه ۲۸ عقرب) برای شرکت در نشست «سازمان همکاری و توسعه‌ اقتصادی اروپا» عازم فرانسه شد.
به گزارش خبرگزاری دید، در اعلامیه‌ دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی آمده که داکتر عبدالله در رأس یک هیئت دولتی به دعوت «سازمان همکاری و توسعه‌ اقتصادی اروپا» به پاریس، پایتخت فرانسه رفته است.
در اعلامیه گفته شده که رییس اجرایی در این سفر به نمایندگی از فغانستان در نشست‌های هفته‌ای اروپایی-آسیایی ۲۰۱۸ سازمان همکاری و توسعه‌ اقتصادی سخنرانی خواهد کرد.
همچنان آقای عبدالله در دو نشست دیگر این سازمان در باره‌ «اولویت‌های اصلاحات در افغانستان و چشم انداز روابط با سازمان همکاری و توسعه‌ اقتصادی در بخش تقویت توسعه‌ بخش خصوصی و سیاست‌های کارآفرینی و شکل‌دهی آینده با اتخاذ سیاست‌های معقول در امور جنسیتی» نیز سخنرانی خواهد کرد.
او در این نشست‌ها از دستاوردها و چالش‌های افغانستان در بخش تجارت، سرمایه‌گذاری و اقتصاد صحبت و خواهان توسعه و افزایش همکاری‌های «سازمان همکاری و توسعه‌ اقتصادی و اتحادیه‌ اروپا» برای افغانستان خواهد شد.
رییس اجرایی در حاشیه‌ این سفر با مقام‌های فرانسوی، رییس سازمان همکاری و توسعه‌ اقتصادی، رییس یونسکو و سران هیئت‌های اشتراک کننده در این نشست دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا