آخرین اخبارافغانستانسیاست

رییس اجرایی حکومت:

قتل جنرال رازق تجاوز بر افغانستان است

داکترعبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی امروز پنجشنبه (۳ عقرب) جهت غم‌شریکی با مردم ولایت قندهار و خانواده شهید جنرال عبدالرازق به قندهار رفت.


داکترعبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی امروز پنجشنبه (۳ عقرب) جهت غم‌شریکی با مردم ولایت قندهار و خانواده شهید جنرال عبدالرازق به قندهار رفت.
به گزارش خبرگزاری دید، داکترعبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی گفت: شهادت جنرال عبدالرازق تمام مردم افغانستان را تکان داده است و امروز همه مردم افغانستان غمگین است.
وی افزود: رییس اجرایی بیان داشت قتل جنرال عبدالرازق تجاوز به افغانستان است و این حادثه باید جدی بررسی شود.
عبدالله عبدالله با بیان این که شهادت جنرال عبدالرازق کار دشمنان افغانستان است گفت: مردم افغانستان هم قصد و نیت دشمنان افغانستان را می‌داند که جز قتل و ترور آن‌ها صلح نمی‌خواهد
عبدالله عبدالله گفت: دشمنان می‌خواست که پروسه انتخابات پارلمانی را مختل سازد، ولی به این هدف شان نرسیدند.
درهمین حال، محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی می‌گوید: جنرال رازق را ناجوانمردانه از پشت خنجر زند.
محمد محقق با بیان این که شهادت جنرال عبدالرازق همه مردم افغانستان را تکان داده است، گفت: امروز همه مردم افغانستان درماتم شهادت جنرال عبدالرازق نشسته است.
معاون دوم ریاست اجرایی گفت:« توقع ما این است که همه مردم افغانستان راه شهید رازق را ادامه داده و برادری و همبستگی را حفظ نماید.»
سه‌شنبه هفته جاری رییس جمهور نیز جهت غم‌شریکی با مردم ولایت قندهار و خانواده جنرال عبدالرازق به این ولایت رفته و گفته بود که شهادت جنرال رازق در پاکستان سازمان‌دهی شده است و ما از مقامات پاکستانی می‌خواهیم که عاملان قتل رازق را به حکومت افغانستان بسپارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا